شیائومی 11T و 11T پرو در رندرهای لو رفته طراحی یکسانی دارند

به گزارش کالارنا، طی هفته های گذشته اطلاعات زیادی از گوشی های سری شیائومی 11T فاش شده ولی حالا به لطف افشای رندر مربوط به شیائومی 11T و 11T پرو می توانیم به طراحی این دو گوشی بپردازیم. بر اساس این رندر منتشر شده، هر دو گوشی از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تفاوت بین آن ها محدود به قطعات سخت افزاری است.

شیائومی 11T و 11T پرو در رندرهای لو رفته طراحی یکسانی دارند

در پنل پشتی این دو گوشی شاهد ماژول دوربین مشکی رنگ هستیم که 3 دوربین را در خود جای داده است. دو دوربین میزان عظیم تری نسبت به دوربین سومی دارند و این دوربین کوچک در بخش میانی تعبیه شده است. اعداد حک شده روی ماژول از بهره گیری دوربین اصلی از سنسور 108 مگاپیکسلی خبر می دهد. البته طبق گزارش های منتشر شده، شیائومی 11T از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می برد. بعلاوه گفته می گردد در کنار آن دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و تله فوتو با زوم 3 برابری انجام وظیفه می نمایند.

از دیگر جزئیات این رندر می توانیم به تعبیه دوربین سلفی در میان بخش فوقانی نمایشگر و اسپیکر مکالمه بسیار باریک اشاره کنیم و ضمناً دکمه های تنظیم صدا و پاور هم در سمت راست بدنه دیده می شوند. بعلاوه بر اساس این تصویر، باید انتظار عرضه این دو گوشی در سه رنگ آبی، مشکی و سفید را داشته باشیم.

همانطور که گفتیم طی هفته های گذشته جزئیات زیادی از این دو گوشی فاش شده است. به اسم مثال شیائومی 11T با چیپست مدیاتک راهی بازار خواهد شد و ظاهرا مدل پرو از اسنپدراگون 888 و شارژ 120 واتی بهره می برد. گفته می گردد هر دو گوشی دارای نمایشگر اولد 120 هرتز هستند.

شیائومی مدتی قبل خاطرنشان کرد که در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) یک رویداد برگزار می نماید که احتمالا در این مراسم شاهد معرفی گوشی های سری شیائومی 11T خواهیم بود.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2045

به "شیائومی 11T و 11T پرو در رندرهای لو رفته طراحی یکسانی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 11T و 11T پرو در رندرهای لو رفته طراحی یکسانی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید