فینال لیگ NBA، لیکرز با قدرت آغاز کرد، درخشش دیویس در نخستین فینال

به گزارش کالارنا، سری دیدارهای فینال لیگ NBA با پیروزی تیم لس آنجلس لیکرز مقابل میامی هیت آغاز شد.

فینال لیگ NBA، لیکرز با قدرت آغاز کرد، درخشش دیویس در نخستین فینال

به گزارش خبرنگاران، تیم های لس آنجلس لیکرز و میامی هیت در بازی نخست فینال لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 116 بر 98 به سود لیکرز به پایان رسید.

لیکرز در کوارترهای اول تا سوم 31 بر 28، 34 بر 20 و 28 بر 19 پیروز شد و کوارتر چهارم را 23 بر 31 واگذار کرد.

آنتونی دیویس در یک شب رویایی 34 امتیاز، 9 ریباند، 5 پاس گل و 3 دفاع و لبران جیمز 25 امتیاز، 13 ریباند و 9 پاس گل برای لیکرز داشتند. جیمی باتلر هم 23 امتیاز برای هیت کسب کرد. جیمز در این دیدار، پنجاهمین بازی فینال دوران حرفه ای خود را تجربه کرد.

دیویس پس از این بازی گفت: وقتی وارد زمین شدم به خودم یادآوری کردم، حضور در فینال لیگ، همان دیداری است که در تمام عمرم منتظرش بودم. من از همه توانایی های خودم استفاده می کنم تا بهترین نتیجه را بگیرم چون رسیدن به فینال، اتفاقی نیست که اغلب برای هر کسی رخ دهد.

او نخستین بازیکن تیم لیکرز پس از کوبی برایانت (38 امتیاز در بازی پنجم فینال سال 2010) است که در یک بازی فینال بیش از 30 امتیاز می گیرد. دیویس همچنین نخستین بازیکن لیکرز پس از الجین بیلور در سال 1959 است که در اولین تجربه فینال خود بیش از 30 امتیاز به نام خود ثبت می کند.

جیمز و دیویس، نخستین زوج لیکرز پس از کوبی برایانت و شکیل اونیل هستند که در یک بازی فینال، هر کدام بیش از 25 امتیاز کسب می کنند.

میامی هیت در این بازی، گوران دراجیچ به دلیل مصدومیت پا از نیمه دوم و بام آدبایو را به دلیل آسیب دیدگی شانه در کوارتر سوم از دست داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1502

به "فینال لیگ NBA، لیکرز با قدرت آغاز کرد، درخشش دیویس در نخستین فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال لیگ NBA، لیکرز با قدرت آغاز کرد، درخشش دیویس در نخستین فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید