معصومی زاده: هیچ استرسی در مقابل آمریکا نداریم

به گزارش کالارنا، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درباره آخرین شرایط ساحلی بازان پیش از شروع رقابت های جام بین قاره ای صحبت کرد.

معصومی زاده: هیچ استرسی در مقابل آمریکا نداریم

محمد معصومی زاده، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اردوی بسیار خوبی در جزیره کیش برگزار گردید و توانستیم به نحو احسن از شرایط و امکانات موجود در آن منطقه استفاده کنیم. امروز آخرین تمرین تاکتیکی را در مرکز ملی انجام دادیم و هماهنگی های مورد نظر کادر فنی را برای شرایط مسابقه مرور کردیم. امروز انشالله راهی کشور امارات هستیم و امیدوارم با کسب نتیجه مناسب به کشور بازگشته و دل مردم میهن عزیزمان را شاد کنیم.

وی بیان نمود: جوان گرایی در دستور کار کمیته فوتبال ساحلی و کادر فنی تیم ملی قرار گرفته است و به عینه از نزدیک شاهد پوس اندازی در تیم ملی فوتبال ساحلی هستیم؛ می توان گفت جوان بی تجربه در تیم ملی نداریم، همه بازیکنان حداقل بیش از یک یا دو تورنمنت خارجی را تجربه نموده اند و بازیکنان فقط از لحاظ سابقه با هم تفاوت دارند؛ تلفیق و ترکیب حال حاضر بازیکنان جوان و با سابقه باعث پیشرفت، انگیزه و رشد ما بازیکنان جوان شده است.

وی در خاتمه گفت: مسابقات بین قاره ای همواره با کیفیت بوده و برترین تیم های هر قاره در این مسابقات شرکت می نمایند؛ خوشبختانه باید عنوان کنم هیچ گونه استرسی برای رویارویی با تیم آمریکا نداریم زیرا پیش تر نتایج خوبی در مقابل این تیم گرفته ایم؛ تمامی بازیکنان حساسیت ویژه این مسابقه برای ملت عزیزمان را درک می نمایند و تمامی توان خود را انشاله به کار خواهیم گرفت.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2425

به "معصومی زاده: هیچ استرسی در مقابل آمریکا نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معصومی زاده: هیچ استرسی در مقابل آمریکا نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید