قاتل شهرک پردیس با قصد قبلی اقدام به قتل نموده است

به گزارش کالارنا، بازپرس ویژه قتل کرمانشاه با اشاره به دستگیری قاتل حادثه تیراندازی شهرک پردیس، به تشریح جزئیات این ماجرا پرداخت.

قاتل شهرک پردیس با قصد قبلی اقدام به قتل نموده است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

خبرنگاران کرمانشاه؛ پریا امیری پریان، امیر حیدر محمدی در نشست خبری امروز (3 خرداد) با بیان اینکه حادثه قتل در تاریخ یازده فروردین امسال در شهرک پردیس رخ داد، گفت: بلافاصله با همراهی پلیس آگاهی و انتظامی در محل حاضر شدیم و بررسی های اولیه و تحقیقات میدانی از اهالی محله آغاز شد.

وی افزود: بررسی های اولیه نشان می داد فردی به اسمیاسر فخری که داماد خانواده بهرامیان بوده به دلیل سابقه اختلافات خانوادگی با همسرش توسط برادر همسر خود به قتل رسیده است.

بازپرس ویژه قتل ادامه داد: این اختلافات ظاهراً چند ماه طول داشته و مقتول به درب منزل پدرخانم خود مراجعه کرده و با ایجاد سر و صدا قصد داشته همسر خود را به خانه مشترکی که با هم داشتند برگرداند.

به گفته محمدی، برادر همسر مقتول با اسلحه کلاشینکف جنگی غیرمجازی که بنا به گفته خود از سالیان قبل تهیه و در منزل نگهداری می کرد به کوچه می آید و به مقتول شلیک می کند.

وی با بیان اینکه ابتدا یک تیر به خودرو مقتول شلیک می شود که از شیشه عقب به پهلوی وی برخورد می کند، یادآور شد: پس از این موضوع مقتول کنترل خودرو را از دست داده و خودرو به دیوار یکی از منازل همسایه برخورد می کند.

بازپرس ویژه قتل کرمانشاه بیان کرد: در نهایت متهم زمانیکه مقتول از خودرو پیاده شد از فاصله 50 متری به سر وی شلیک می کند و باعث مرگ او می شود.

وی از آغاز پیگیری برای دستگیری و جلب متهم بعد از کسب اطلاعات و تحقیقات لازم یاد کرد و ادامه داد: بررسی های فنی و تخصصی نشان می داد وی در حال تردد بین استان های مختلف کشور بود که در نهایت با همکاری پلیس آگاهی کرمانشاه و البرز در تاریخ دوم خرداد و به فاصله 53 روز بعد از قتل در شهر ملارد از توابع استان البرز دستگیر شد.

محمدی گفت: هم اکنون پرونده در دست تحقیقات قضایی برای بررسی بیشتر انگیزه و نحوه قتل، نحوه تهیه و اختفای سلاح و ... است.

وی مواردی که در رابطه با این ماجرا مطرح است از جمله درگیری مقتول با مادر همسرش در روز قبل و یا تهیه سلاح از اصفهان را رد کرد و گفت: قاتل صبح همان روز قتل از کرج به کرمانشاه آمده بود و مقتول نیز نهار را همان روز در منزل پدر همسرش صرف کرده و بعد خاله همسرش را به شهرستان صحنه برده و رسانده و پس از بازگشت درخواست کرده همسرش به منزل برشود که عدم پذیرش این موضوع توسط همسرش باعث درگیری لفظی در کوچه شده است.

بازپرس ویژه قتل کرمانشاه گفت: متهم بنا به گفته خود قصد قتل مقتول را داشته است.

محمدی سپس به موضوع انتشار فیلم این حادثه هم اشاره کرد و افزود: کسانیکه فیلمی از حادثه ای دارند و آنرا بدون انتشار عمومی در اختیار دستگاه قضایی و پلیس قرار می دهند به ما کمک می کنند و مورد استقبال ما هستند اما انتشار عمومی چنین فیلم هایی پذیرفتنی نیست.

وی تاکید : برخورد لازم با فردی که این حادثه فیلم گرفته بود نیز صورت گرفت.

محمدی وقوع چنین حوادثی را ناشی از پایین بود صبر و تحمل مردم و دست زدن به انتقام خصوصی دانست و گفت: مردم باید در چنین شرایطی کنترل خود را حفظ کنند و رسیدگی به چنین مشکلاتی را به دستگاه قضایی بسپارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1934

به "قاتل شهرک پردیس با قصد قبلی اقدام به قتل نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتل شهرک پردیس با قصد قبلی اقدام به قتل نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید