فهرست خرید استقلال لو رفت؛ 5 بازیکن تازه فرهاد مجیدی

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، خبرآنلاین نوشت: پس از برگزاری بازی فینال جام حذفی و دومین نایب قهرمانی متوالی استقلال تهران به همراه فرهاد مجیدی، لیگ بیستم به صورت رسمی برای آنها به پایان رسید و اکنون آبی ها به شکل جدی تر وارد بازار جابجایی شده اند.

فهرست خرید استقلال لو رفت؛ 5 بازیکن تازه فرهاد مجیدی

پیش از مسابقه یک چهارم نهایی در جام حذفی بود که فرهاد مجیدی در جمع خبرنگاران اعلام نمود بعضی تیم ها فعالیت جابجاییی خود را شروع نموده اند و درخواست داشت تا برنامه های جابجایی از سوی باشگاه جدی تر پیگیری گردد.

در حالیکه تمرکز اصلی سرمربی آبی پوشان حفظ بازیکنان فعلی تیمش است و چندین مرتبه به این نکته اشاره نموده، او به تقویت و جذب چند بازیکن هم ابراز تمایل نموده است. مجیدی پس از بازی با گل گهر سیرجان مجددا با درخواست از مدیران باشگاه برای حفظ بازیکنان فعلی، مدعی شد که با جذب سه چهار بازیکن این تیم می تواند فصل آینده مدعی کسب نام قهرمانی باشد.

از آنجایی که پیش از مسابقه فینال جام حذفی انتشار و بیان مذاکرات استقلالی ها با بازیکنان مدنظر در بازار جابجایی تابستان باعث بروز شائباتی برای ایجاد حواشی می شد، اکنون طبق اعلام منابع ما مذاکراتی با چند گزینه مدنظر فرهاد مجیدی انجام شده است.

وحید محمد زاده از ذوب آهن، ابوالفضل جلالی از سایپا، دانیال ناماعیلی فر از سپاهان و صابر حردانی از فولاد خوزستان چهار بازیکنی هستند که در مقطع فعلی از سوی مجیدی با آنها ارتباط برقرار شده و این بازیکنانی متوجه شده اند که در فهرست خریدهای تابستانی تیم سرمربی حضور دارند. در کنار این اسامی می توان نام امین قنامی نژاد را هم در نظر گرفت که در زمستان گذشته در آستانه پیوستن به استقلال قرار داشت اما مسائل اقتصادی و عدم رضایت باشگاه پدیده موجب شد تا نتواند آبی پوش گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2026

به "فهرست خرید استقلال لو رفت؛ 5 بازیکن تازه فرهاد مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست خرید استقلال لو رفت؛ 5 بازیکن تازه فرهاد مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید