2 درخواست عجیب بازیکن مدنظر گل محمدی از پرسپولیس

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، فرهیختگان نوشت: درخواست های چند میلیارد تومانی بازیکنان از باشگاه ها، شاید این پدیده جدیدترین اتفاق در بازار نقل وانتقالات فوتبال ایران باشد. اگر پیش تر گفته می شد که فلان بازیکن با 777 یا 999 میلیون تومان گران ترین بازیکن نقل وانتقالات بود، اما حالا قیمت بازیکن ها با رشد چندبرابری روبرو شده و حتی معمولی ترین بازیکنان هم درخواست های 4 میلیارد تومانی به بالا را به باشگاه های خواهان خود ارائه می کنند.

2 درخواست عجیب بازیکن مدنظر گل محمدی از پرسپولیس

دو روز پیش بود که فرهاد مجیدی در یک گفت وگوی کوتاه نام کرد از شنیدن درخواست های عجیب بازیکنان نو و قدیمی این تیم در جلسه هیات مدیره باشگاه شگفت زده شده است. او حتی نام کرد که اگر این مبالغ را به چشم نمی دید باور نمی کرد. ماجرا، اما صحت دارد. بازیکنان فوتبال ایران که پس از رفع مشکل برای حضور در لیگ امارات، پیشنهاد های میلیاردی دارند، ترجیح می دهند در ایران بمانند و همین مبالغ یا نزدیک به آن را دریافت کنند. آن ها دیگر به یک یا دو میلیارد تومان راضی نیستند و پیشنهادهای شان به فراتر از 8 و 10 میلیارد تومان رسیده است. جالب است بدانید استراتژی چند باشگاه هم بر همین اساس است و آن ها با ارائه ارقام نجومی و عجیب و غریب به بازیکنان، سعی در حذف رقبا دارند. به نام مثال جالب است بدانید یکی از خرید های نو باشگاه پرسپولیس که با قراردادی 4 میلیارد تومانی به این تیم پیوسته، در فصل نقل وانتقالات از یک باشگاه صنعتی پیشنهادی 9 میلیاردی داشته است، اما به دلیل آنکه در سال جام جهانی ترجیح می دهد اصطلاحا توی چشم باشد، این پیشنهاد را رد کرده است.

شرط عجیب برای پرسپولیس

بالا رفتن قیمت بازیکنان استقلال و پرسپولیس در فصل نقل وانتقالات کار مدیران باشگاه ها را برای تمدید با آن ها سخت کرده است. اتفاقی که بازیکنان را از باشگاه های محبوب دوران کودکی شان دور می کند و به باشگاه های دیگر می فرستد. احمد مددی و جعفر سمیعی، اما این روز ها تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا با کمک هواداران متمول خود، بازیکنان مدنظر سرمربی تیم شان را جذب کنند و دلالان در مقابل باشگاه ها به صف شده اند. در این راستا، اما خبر جالبی به گوش مان رسید که بد نیست با شما در میان بگذاریم.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس گفته که رضا اسدی، یکی از هافبک های مدنظر یحیی گل محمدی پیشنهادی 20 میلیاردی که با آپشن هایش به 25 میلیارد هم می رسد به پرسپولیس ارائه کرده است. رقمی حیرت انگیز که به نظر می رسد درصورت توافق، دست کم تا نصف تقلیل پیدا کند. اسدی که فصل گذشته در سنت پولتن اتریش 143 دقیقه در 8 بازی برای تیمش به میدان رفت و فقط یک بازی فیکس بود، البته یک شرط هم برای یحیی گذاشته و از او خواسته که هرگز در پست دفاعی برای تیمش به میدان نرود و هافبک دفاعی باشد.

ظاهرا بازی کردن این بازیکن در پست دفاع برای تراکتور موجب شده تا او در سنت پولتن هم به مشکل بخورد و مسئولان باشگاه اتریشی به او اعلام کرده اند بدنش از فرم هافبک خارج شده است. هرچند مصدومیت هم عامل مهمی برای بازی نکردن اسدی در اتریش بود، اما به هر حال او به خوبی می داند که پس از یک دوره افت در اتریش، حالا باید بازی کند تا شاید تجربه حضور در جام جهانی را به کارنامه خود اضافه کند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2033

به "2 درخواست عجیب بازیکن مدنظر گل محمدی از پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 درخواست عجیب بازیکن مدنظر گل محمدی از پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید