لیگ برتر انگلیس، برایتون در خانه از سد لیدزیونایتد گذشت، ورود جهانبخش به میدان در دقیقه 81

به گزارش کالارنا، تیم فوتبال برایتون در دیداری که بال ایرانی اش در 10 دقیقه پایانی در زمین حضور یافت، پیروز شد شاگردان مارچلو بیلسا را شکست دهد.

لیگ برتر انگلیس، برایتون در خانه از سد لیدزیونایتد گذشت، ورود جهانبخش به میدان در دقیقه 81

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) با برگزاری یک ملاقات از ساعت 18:30 به وقت تهران دنبال شد که در آن تیم فوتبال برایتون پیروز شد میهمان خود تیم لیدزیونایتد را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

پاسگال کروس در دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی و دنی ولبک در دقیقه 79 گل های تیم برایتون را به ثمر رساندند تا این تیم 37 امتیازی گردد به رده چهاردهم جدول صعود کند. برایتون با پیروزی در این ملاقات که علیرضا جهانبخش در دقیقه 81 آن به میدان رفت، 10 امتیاز از منطقه سقوط دور و تا حد زیادی از بابت ماندن در لیگ برتر جزیره آسوده خاطر شد.

در ادامه بازی های هفته سی و چهارم لیگ برتر جزیره، امشب دو ملاقات دیگر برگزار می گردد که در بازی اول از ساعت 21 به وقت تهران چلسی از رقیب همشهری فولام پذیرایی می نماید و در بازی دوم از ساعت 23:30 اوترون میزبان استون ویلا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1903

به "لیگ برتر انگلیس، برایتون در خانه از سد لیدزیونایتد گذشت، ورود جهانبخش به میدان در دقیقه 81" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، برایتون در خانه از سد لیدزیونایتد گذشت، ورود جهانبخش به میدان در دقیقه 81"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید