مسی: رئال مادرید در ال کلاسیکو پر قدرت ظاهر خواهد شد

به گزارش کالارنا، مهاجم بارسلونا معتقد است رئال مادرید در شرایط خوبی واقع شده است و در ال کلاسیکو هم با قدرت به میدان خواهد رفت.

مسی: رئال مادرید در ال کلاسیکو پر قدرت ظاهر خواهد شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، لیونل مسی در یک مراسم درباره شرایط بارسلونا، لیگ قهرمانان اروپا و ال کلاسیکو هفته آینده صحبت کرد. ستاره آرژانتینی گفت: در انتظار رئال مادرید قدرتمند و با ثباتی هستم. دیدارهای بارسا و رئال مادرید همواره خاص هستند و اهمیتی ندارد دو تیم در چه شرایطی به این بازی برسند. هر دو تیم اکنون در شرایط خیلی خوبی قرار دارند.

مهاجم بارسا درباره رقابت نزدیک در لالیگا اظهار کرد: به این موضوع توجه می کنیم. می دانیم هر لحظه رقابت نزدیک تر می گردد. بازی کردن به عنوان تیم مهمان سخت است چون میزبان قدرتمند ظاهر می گردد و به همین خاطر در این فصل فاصله ها کم است و بازی ها سخت شده است. هر بار این فاصله کمتر می گردد.

بارسلونا که در دوره گذشته لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر لیورپول از صعود به فینال بازماند در فصل جدید به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. مسی در رابطه با این بازی ها گفت: لیگ قهرمانان همواره برگزار می گردد. باید از صفر آغاز کنیم. یک سال جدید است. یک رقابت دیگر است. باید از گذشته و اشتباهاتمان درس بگیریم و به حال فکر کنیم. اتفاق های سال گذشته را فراموش کنیم چون فکر کردن به آن اشتباه دوباره است.

کاپیتان بارسلونا در انتها اظهار کرد: در شرایطی قرار دارم که کوشش می کنم پیشرفت کنم و هر روز چیز جدیدی یاد بگیرم. از خودم مراقبت می کنم و استراحت می کنم. همچنین از کارهایی که انجام می دهم لذت می برم. همه آنها باعث رضایتم می گردد و می توانم وقت خود را صرف فوتبال کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 946

به "مسی: رئال مادرید در ال کلاسیکو پر قدرت ظاهر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی: رئال مادرید در ال کلاسیکو پر قدرت ظاهر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید