مسی و ایموبیله؛ بدشانس ترین فوتبالیست های اروپا

به گزارش کالارنا، آمار نشان می دهد که شانس آنطور که باید با فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا و مهاجم ایتالیایی لاتزیو یار نیست.

مسی و ایموبیله؛ بدشانس ترین فوتبالیست های اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لاتزیو در حالی بامداد امروز (سه شنبه) در چارجوب هفته سی وچهارم سری A ایتالیا در خانه یوونتوس تن به شکست 2 بر یک داد که چیرو ایموبیله در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده آبی پوشان رم را جبران کرد. این مهاجم ایتالیایی اما در نیمه اول می توانست تیم تحت راهنمایی سیمونه اینزاگی را حتی در نتیجه پیش بیندازد اما شانس با او یار نبود چرا که شوتی که به سمت دروازه یووه زد با برخورد به تیر به داخل زمین بازگشت.

ایموبیله 30 ساله حالا به طور مشترک با لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بدشانس ترین فوتبالیست های حال حاضر اروپا به شمار می فرایند. در طول دو فصل گذشته هیچ بازیکنی در پنج لیگ معتبر اروپا به اندازه لیونل مسی و ایموبیله توپ را به تیر دروازه نکوبیده اند. در دو فصل اخیر این دو بازیکن 14 بار ضربات شان به تیر دروازه برخورد نموده است.

در دو فصل اخیر مسی در مجموع 81 گل و ایموبیله 52 گل در رقابت های مختلف به ترتیب برای بارسلونا و لاتزیو به ثمر رسانده اند و تصور کنید اگر کمی شانس با آنها یار بود، باید به آمار هر یک از آنها 14 گل دیگر اضافه می شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1396

به "مسی و ایموبیله؛ بدشانس ترین فوتبالیست های اروپا" امتیاز دهید

1 کاربر به "مسی و ایموبیله؛ بدشانس ترین فوتبالیست های اروپا" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی و ایموبیله؛ بدشانس ترین فوتبالیست های اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید