رقیب جدید اینتر برای خرید ویدال

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا به تازگی اعلام نموده که تصمیم به فروش آرتورو ویدال ندارد و این در حالی است که تیم فوتبال اینتر میلان ایتالیا یکی از بهترین مشتریان این بازیکن اهل شیلی است.

رقیب جدید اینتر برای خرید ویدال

اما طبق ادعای مطبوعات شیلی، اخیراً اینتر برای جذب ویدال رقیبی سرسخت به نام منچستریونایتد پیدا نموده است و گفته می گردد این تیم پیشنهادی به مراتب بهتر از پیشنهاد اینتر ارائه نموده که البته بارسا آن را رد نموده است.

کونته هرگز تصمیم و علاقه اش برای همکاری دوباره با ویدال را رد و پنهان ننموده است و دوست دارد دوران موفقی که با او در یووه دارد دوباره و در تیمی دیگر تکرار گردد.

اما تیم ایتالیایی در کوشش است تا ویدال را با قراردادی قرضی با بند قطعی کردن آن در ازای 15 میلیون یورو به خدمت گیرد و بارسلونا 20 میلیون یورو می خواهد.

اما ایستاگاه تلویزیونی شیلی، دایرکتیوی مدعی شده منچستریونایتد ناگهان برای خرید او اقدام نموده و پیشنهادی وسوسه کننده برای بازیکن 32 ساله دارد.

سولسشیر به راحتی بیش از 20 میلیون رقم درخواستی بارسا را پیشنهاد نموده و به دنبال این است تا ویدال را جانشین اسکات مک تومینای و پل پوگبا کند.

البته که بعد از پیشنهاد یونایتد، بارسا این پیشنهاد را رد نموده، اما والورده تصمیمی برای استفاده از ویدال ندارد و شاید این موضوع باعث گردد باشگاه اسپانیایی به زودی نظرش درباره بازیکن اهل شیلی را عوض کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1026

به "رقیب جدید اینتر برای خرید ویدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب جدید اینتر برای خرید ویدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید