معرفی فلش مموری Kingmax PI-01

به گزارش کالارنا، کینگ مکس (Kingmax) که از برندهای فعال در زمینه تولید فلش مموری به شمار می‌رود، فلش مموری PI-01 را با ابعادی بسیار کوچک معرفی نموده است، محصولات سری PI-01 در چهار ظرفیت 4، 8، 16 و 32 گیگابایت و در دو رنگ تولید می‌گردند و رابط مورد استفاده برای برقراری ارتباط نیز USB 2.0 است.

معرفی فلش مموری Kingmax PI-01

در طی سال‌های اخیر تغییرات بسیاری در فلش‌درایوها رخ داده و علاوه بر رابط و سرعت انتقال اطلاعات، از نظر ابعاد نیز دچار کوچکی شدیدی شده‌اند. کینگ مکس (Kingmax) که یکی از برندهای فعال در زمینه تولید فلش مموری به حساب می‌آید، فلش مموری PI-01 را با ابعادی بسیار کوچک معرفی نموده است. محصولات سری PI-01 در چهار ظرفیت 4، 8، 16 و 32 گیگابایت و در دو رنگ تولید می‌گردند و رابط مورد استفاده برای برقراری ارتباط نیز USB 2.0 می‌باشد. این فلش مموری به دلیل ابعاد بسیار کوچک خود بهترین گزینه برای استفاده در خودروها خواهد بود و با وجود دو رنگ آبی و خاکستری، زیبایی خاصی به کنسول میانی خودرو خواهد بخشید، طول این فلش مموری تنها 7 میلیمتر می‌باشد و Kingmax برای جلوگیری از گم شدن آن یک بند زیبا نیز در نظر گرفته است. یکی از کاربرد های مهم PI-01 در لپ‌تاپ‌ها و به خصوص تبلت ها خواهد بود و این ابعاد 7 میلیمتری می‌تواند شما را از سایر دوستان متفاوت نشان دهد! وزن فلش مموری ها به طور معمول کمتر از 10 گرم می‌باشد و مشکلی از نظر وزن وجود ندارد،‌ اما کینگ مکس PI-01 با وزن تنها 2.5 گرم، دسته وزنی جدیدی (فوق سبک وزن!) ایجاد نموده است. شاید تعجب کنید که این فلش مموری به یک نشانگر وضعیت LED نیز مجهز باشد و کینگ مکس در کمال تعجب موفق به قرار دادن دیود نوری درون PI-001 گردیده است. کینگ مکس قیمت فلش مموری کوچک خود را اعلام نکرده است ولی می‌توان انتظار قیمتی فراتر از سایر فلش مموری ها را داشت. سایر امکانات فلش مموری Kingmax PI-01 نیز به شرح زیر می‌باشد:

Capacity: 4GB/8GB/16GB/32GB Interface: USB 2.0 Dimension: 19.5 (L)x15.4 (W)x 6.8 (H)mm Color: Mist Sliver / Sapphire Blue Weight: about 2.5g

انتشار: 21 آبان 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 217

به "معرفی فلش مموری Kingmax PI-01" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فلش مموری Kingmax PI-01"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید