موزه مطبوعات آذربایجان شرقی همزمان با روز خبرنگار افتتاح می گردد

به گزارش کالارنا، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از زحمات تمامی افرادی که در راستای راه اندازی موزه مطبوعات استان کوشش نموده اند، گفت: امروز تفاهم نامه تجهیز این موزه به امضا رسید و درآینده ای نزدیک همزمان با روز خبرنگار امسال به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

موزه مطبوعات آذربایجان شرقی همزمان با روز خبرنگار افتتاح می گردد

محمدرضا پورمحمدی، شنبه 14 تیر، در آیین امضای تفاهم نامه تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان، با بیان این که راه اندازی موزه مطبوعات یکی از خواسته های جدی اهل رسانه و فعالان حوزه مطبوعات بوده، اظهار کرد: از سال گذشته مصمم به راه اندازی موزه مطبوعات آذربایجان بودیم ولی این رویداد مهم به خاطر پیدا کردن مکان مناسب، به امروز موکول شد.

وی اضافه کرد: در این موزه سابقه مطبوعات، نشر و رونامه نگاری در استان و آثار با ارزش مجموعه دست اندرکاران این حوزه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: خوشبختانه این ساختمان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در اختیار اهالی رسانه قرار گرفته است.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید نمود: از شهروندان نیز دعوت می کنیم آثار مربوط به مطبوعات و رسانه های خود را در اختیار مسئولان موزه قرار دهند تا با کیفیت خوب نگهداری شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1367

به "موزه مطبوعات آذربایجان شرقی همزمان با روز خبرنگار افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه مطبوعات آذربایجان شرقی همزمان با روز خبرنگار افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید