نشست مدیرکل میراث فرهنگی گلستان و سرکنسول قزاقستان در گرگان

به گزارش کالارنا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و سرکنسول قزاقستان در گرگان در راستای برگزاری جشنواره بومی بین المللی دنیا عشایر و آلپای گهواره تمدن دیدار و گفت و گو کردند.

نشست مدیرکل میراث فرهنگی گلستان و سرکنسول قزاقستان در گرگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی این استان و آیداشف سرکنسول قزاقستان در گرگان دراین نشست در مورد برگزاری هرچه بهتر جشنواره بومی بین المللی دنیا عشایر و آلپای گهواره تمدن با یکدیگر مذاکره کردند.

در این دیدار مسافری سرپرست نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان، ماهری رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی گرگان، تجری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان و غیاثی زاده رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی این استان نیز حضور داشتند.

در این نشست مقرر شد در جشنواره بومی بین المللی دنیا عشایر و آلپای گهواره تمدن که 28 تا 30 ژوئن برابر 7 تا 9 تیرماه امسال در شهر آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد، استان گلستان با 16 نفر متشکل از هنرمندان گروه موسیقی و هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی حضور یابد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 637

به "نشست مدیرکل میراث فرهنگی گلستان و سرکنسول قزاقستان در گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مدیرکل میراث فرهنگی گلستان و سرکنسول قزاقستان در گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید