نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

به گزارش کالارنا، رپرتاژ آگهی - در این مقاله ما قصد داریم به آنالیز و معرفی شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان تعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران بپردازیم.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

جهت دریافت خدمات اجرای تعمیرات کلی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. تعمیرات جزئی و کلی ساختمان با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما خراب شده و احتیاج به تعمیر دارد ، شما می توانید تعمیرات لباسشویی سامسونگ خود را به مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان بسپارید . این مجموعه تخصصی ترین مرکز خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران می باشد . تعمیر دستگاه شما در منزل یا محل مورد نظر شما و با معین زمان توسط خود شما انجام می گردد . همچنین تعمیردستگاه در سریع ترین زمان ممکن و با ارائه 6 ماه گارانتی خدمات تعمیرات انجام می گردد . همچنین این مجموعه دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته و تضمین قطعات اورجینال با ارائه ضمانت ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد .

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیرگاه دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ و مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش لباسشویی سامسونگ در انواع مدل بصورت شبانه روزی در 7 روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. در این مجموعه تعمیر لباسشویی سامسونگ به صورت تخصصی انجام می گردد .

نمایندگی مجاز تعمیرات محصولات سامسونگ آماده ارائه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته می باشد و کوشش می نماید که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کند . این مجموعه دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها می باشد و تکنسین های مجربی در این مجموعه مشغول به کارند که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز می گردد .

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز خدمات پس از فروش لباسشویی سامسونگ

از مهم ترین مزایای تعمیرگاه مجاز سامسونگ ارائه خدمات در کوتاهترین زمان ممکن می باشد ، زیرا این مرکز دارای سه شعبه واقعی در سطح تهران است که خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می نماید. از دیگر خدمات قابل توجه تعمیرگاه مجاز ساموسنگ می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی لباسشویی سامسونگ و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت 6 ماه پس از ارائه اشاره نمود. همچنین این مرکز معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، هنگام ارایه خدمات، همواره تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد. همچنین از دیگر مزایای آن مواردی می باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم .

  • تعمیرات لباسشویی شما در منزل یا محل کار شما

حمل و نقل دستگاه های عظیم به کارگاه تعمیرات ، یک کار سخت و هزینه بر می باشد . اما دیگر لازم نیست تا نگران حمل و نقل لباسشویی سامسونگ خود برای تعمیر و احتمال آسیب دیدن آن در جهت تعمیرگاه یا نمایندگی باشید. زیرا تکنسین های ما عیب یابی و خدمات تعمیرات را در محل شما و زیر نظر خود شما انجام می دهند .

  • گارانتی سرویس و تعمیرات

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما بعد از تعمیر مجدد خراب گردد و خرابی مجدد دستگاه شما از همان مسئله ای باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه دیبا پشتیبان تماس گرفته بودید باشید و کمتر از 6 ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی دیبا پشتیبان تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می گردد. که این در واقع حمایت و دلگرمی برای مشتریان می باشد .

  • ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن

هنگامی که شما با تعمیرگاه تماس می گیرید و ثبت درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ انجام می دهید ، تعمیرکار ما در بلافاصله با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در منزل یه محل کار شما حاضر می گردد.

خرابی ها و مسائل متداول در تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی یک وسیله مهم و کاربردی برای هر منزلی محسوب می گردد . همچنین خرابی این وسیله می تواند مسائل زیادی را برای شما به وجود بیاورد . اگر چه ماشین لباسشویی سامسونگ از تکنولوژی بالا و قطعات با کیفیتی در ساخت استفاده نموده است ، اما این وسیله نیز مانند هر وسیله برقی دیگری ممکن است روزی خراب گردد . از جمله مسائلی که ممکن است برای ماشین های لباسشویی سامسونگ به وجود آید و احتیاجمند تماس با نمایندگی تعمیرات سامسونگ یا خدمات پس از فروش سامسونگ است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صدا و لرزش ماشین لباسشویی : آسیب دیدگی بلبرینگ ها ، شکستگی سه نظام نگه دارنده درام ، تراز نبودن دستگاه
  • کار نکردن یا متوقف شدن ماشین لباسشویی : مشکل قفل ایمنی درب و یا میکرو سوئیچ ، خرابی تایمر ، خرابی موتور
  • عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی : خرابی پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر ، پر بودن چاه فاضلاب
  • کاهش سرعت و عدم چرخش آبکش : خراب شدن موتور ، خرابی تسمه ، پر کردن بیش از حد لباس ها
  • آبگیری نکردن دستگاه : خرابی خازن راه انداز ، خرابی بلبرینگ ، خرابی یاتاقان ، خرابی موتور
  • حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی : کثیفی فیلتر شیر الکتریکی ، کثیفی جا پودری ، استفاده بیش از حد از پودر

ارور ها و کدهای خطای متداول لباسشویی سامسونگ

در زیر فهرست مهم ترین کدهای خطا یا ارور های ماشین های لباسشویی سامسونگ که گاهی تماس با نمایندگی تعمیرات سامسونگ را ضروری می سازد آورده شده اند:

  • ارور 1E , E7 , 1C : مشکل سنسور سطح آب
  • ارور 3E , 3E1 , 3E2 , 3E3 , 3E4 , BE , 3C : مشکل موتور
  • ارور 4E , E1 , 4C : مشکل تامین آب
  • ارور 4E1 , 4E2 , 4Ed , H1, HE , 4C2 , HC , CE , E8 : مشکل دمای آب
  • ارور 5E , E2 , 5C : مشکل تخلیه آب کثیف
  • ارور 8E : مشکل جریان آب
  • ارور C8 : مشکل سنسور MEMS
  • ارور FE : مشکل فن

نکات مهم در استفاده و نگهداری از ماشین لباسشویی سامسونگ

  • هنگامی که لباس زیپ دار را درون ماشین قرار می دهید ، زیپ را ببندید و به صورت پشت و رو درون دستگاه قرار دهید.
  • ماشین لباسشویی را در مکانی که کاملا تراز باشد قرار دهید.
  • از شستشوی لباسها با دفعات زیاد و پشت سر هم خودداری کنید.
  • جا پودری را بیش از حد ، از مواد شوینده پر نکنید .
  • بیش از اندازه ظرفیت دستگاه، لباس در داخل آن نریزید.
  • برای هر نوع لباس از برنامه شستشوی مربوط به آن بهره بگیرید.
  • پس از چند بار شستشو محفظه پودر و فیلتر لباسشویی را تمیز کنید.
  • کوچکترین نشتی آب را جدی گرفته و سریعا با یکی از نمایندگی ها یا تعمیرگاه های مجاز ماشین لباسشویی سامسونگ برای پیگیری و رفع آن تماس بگیرید.
  • در صورت شنیدن صداهای غیر عادی از دستگاه سریعا آن را خاموش نموده و با یکی از نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروش معتبر ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.
  • هر 6 ماه یک بار فیلتر را خارج کنید و آن را به خوبی بشویید .

هزینه های سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

هنگامی که ماشین لباسشویی سامسونگ شما با مسئله ای روبرو شد، به منظور انجام تعمیرات، شما می توانند با یکی از شعب دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید. بعد از تماس شما ، ابتدا یکی از متخصصان ما در یک مشاوره تلفنی کوشش می نمایند ایراد دستگاه را پیدا کند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را رفع نمایید. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر2 ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.همچنین هزینه تعمیرات و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می گردد و در آخر در صورت امکان، تخفیف های مد نظر اعمال می شوند . در انتهای کار لیستی از هزینه تعمیرات و اجرت تعویض قطعات به شما ارائه می گردد .

برای ارتباط با این تعمیرگاه کافی نام دیبا پشتیبان ایرانیان رو در گوگل جستجو نمایید و روی لینک وب سایت این شرکت به آدرس www.dibaposhtibanco.com کلیک نمایید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1527

به "نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید