هیچ مصافی سخت تر از فینال قهرمانی روسیه نبود

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، زائور بک سیداکوف ستاره کشتی آزاد روس ها در وزن 74 کیلوگرم گفت: قبل از مسابقات قهرمانی روسیه بیمار شده بودم، اما با خودم گفتم درست است که شرایط کسب قهرمانی سخت است اما جایی برای خطا نیست و فرصت دیگری برای من وجود ندارد و هرچه در توان دارم را انجام می دهم و از خدا متشکرم که در این مسابقات طرف من بود.

هیچ مصافی سخت تر از فینال قهرمانی روسیه نبود

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی در خصوص کشتی فینالش با رازامبک جمال اف گفت: من در دو رقابت قهرمانی دنیا با باروز آمریکایی و چامیزوی ایتالیایی جنگیدم و صاحب مدال طلا شدم اما باید بگویم که این رقابت دشوارتر از آن مسابقات بود چراکه در صورت شکست برای حضور در المپیک باید سه سال دیگر صبر می کردم و باید بگویم که چیزی دشوارتر از مسابقه فینال قهرمانی کشور روسیه نداشته ام.

سیداکوف در خصوص حمایت برادران سایتی اف از جمال اف گفت: خوشحالم که یک ورزشکار چنین مربیانی دارد و از وی حمایت می نمایند، برادران سایتی اف افسانه و استاد کشتی هستند و من از اینکه می توانم به آنها نزدیک شوم خوشحالم و حضور آنها به من روحیه می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1843

به "هیچ مصافی سخت تر از فینال قهرمانی روسیه نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مصافی سخت تر از فینال قهرمانی روسیه نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید