ونتورا، بارتزالی را از بازنشستگی در رده ملی منصرف کرد

به گزارش کالارنا، سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا نظر مدافع یوونتوس را برای خاتمه دادن به دوران بازیگری اش در آتزوری تغییر داد.

ونتورا، بارتزالی را از بازنشستگی در رده ملی منصرف کرد

به گزارش خبرنگاران، جامپیرو ونتورا، سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا که پس از یورو 2016 جانشین آنتونیو کونته شد، امروز (پنجشنبه) سری به تمرینات تیم فوتبال یوونتوس زد و در آنجا گپی خصوصی با آندره آ بارتزالی، مدافع میانی بانوی پیر داشت تا او را متقاعد کند که موضعش را برای ترک تیم ملی ایتالیا تغییر دهد.

بارتزالی پس از یورو 2016 اظهار داشت که به دوران حضورش در رده ملی انتها می دهد و این موضوع را زمانی بیان کرد که به دلیل شکست تیم ملی کشورش برابر آلمان در ضربات پنالتی بازی مرحله یک چهارم نهایی به شدت احساساتی شده بود و اشک می ریخت.

ونتورا اما امروز کوشش خود را برای اینکه مدافع میانی یوونتوس در تصمیمش تجدیدنظر کند، انجام داد و طبق گزارش سایت توتومرکاتووب کوشش او موفقیت آمیز هم بوده است.

بارتزالی 35 ساله که 61 بازی ملی دارد، یکی از بازیکنانی بود که سال 2006 ایتالیا را در راستا فتح جام جهانی همراهی کرد. در صورتی که گزارش توتومرکاتو وب صحت داشته باشد، مأموریت بعدی بازتزالی در تیم ملی ایتالیا، یاری به این تیم برای کسب سهمیه جام جهانی 2018 روسیه است.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1011

به "ونتورا، بارتزالی را از بازنشستگی در رده ملی منصرف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونتورا، بارتزالی را از بازنشستگی در رده ملی منصرف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید