پارک لومفینی تایلند

به گزارش کالارنا، پارک لومفینی تایلند، یکی از زیباترین پارک‌های کشور تایلند برای تجربه لحظاتی آرامش بخش با خانواده است. این پارک برای هر سنی که دارید، جاذبه‌ای مهیا کرده است و از بودن در آن خسته نخواهید شد.

پارک لومفینی تایلند

پارک لومفینی مورد علاقه مردم در تمام سنین است؛ از سالمندان که در حال تمرین تای چی هستند گرفته تا عشاق در حال قدم زدن در کنار دریاچه. این پارک زیستگاه گیاهان نادر بومی، پارکی جنگلی و برخی از ساکنان خونسرد مانند سوسمار آبی است. صبح های زود، ورزشکاران برای دویدن و ورزش در هوای سالم به اینجا می آیند. در تعطیلات آخر هفته، فضای پارک با صدای خانواده ها و خنده های شاد کودکانه از لذت تفریحات متنوع آن پر است. در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم به بازدید این جاذبه بروید.

پارک لومفینی به لحاظ تامین مایحتاج غذایی به اندازه دیگر امکانات آن تاثیرگذار نیست. با این وجود دکه های متعدد انواع غذاهای سالم تایلندی را به گردشگران تور تایلند عرضه می کنند. دکه های کوچک دیگری نیز در گوشه و کنار پارک به فروش تنقلات و خوراکی مشغول هستند. اما قیمت آنها بیشتر از ارزش حقیقی خوراکی ها است.

اگر فقط به دنبال قدم زدن و آرامش هستید، مسیرهای پر پیچ و خم را دنبال کنید و اجازه دهید طبیعت کار خود را بکند. در سراسر مسیر سرپناه هایی برای کتاب خواندن، استراحت یا پیک نیک وجود دارد. حتی می توانید در مخفیگاه های سایه دار احاطه شده توسط درختان و شاخ و برگ چرت کوتاهی بزنید. اما اگر با یکی از ساکنین دائمی پارک لومفینی روبه رو شدید نترسید. خزندگان، مخفیانه از حوضچه ها بیرون می آیند تا حمام آفتاب بگیرند، سنجاب های برای انجام حرکات آکروباتیک به نوک درختان می روند و نرم تنان در سراسر چمن ها دیده می شوند. اینها تمام مخلوقاتی نیستند که قرار است با آنها روبه رو شوید، اما به آنها به عنوان بازمانده های شهر باستانی سیام بازدید نمایید.

انتشار: 6 دی 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 305

به "پارک لومفینی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک لومفینی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید