پرسپولیس در آستانه تحول بزرگ؛ 3 قعرنشین، 4 میزبانی!

به گزارش کالارنا، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی روز آدینه به مصاف مس رفسنجان می رود که به نظر، رتبه اش در جدول رده بندی متحول می گردد.

پرسپولیس در آستانه تحول بزرگ؛ 3 قعرنشین، 4 میزبانی!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس یکی از آن تیم های مدعی است که بعد از سپری شدن 4 هفته از رقابت های لیگ برتر نتوانسته انتظارات را برآورده کند. 2 برد، یک تساوی و یک شکست، این تیم را فعلا در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ قرار داده است.

البته اختلاف پرسپولیس با استقلال صدرنشین چندان زیاد نیست و در چشم بهم زدنی می تواند اتفاقات مهمی در این جدول رقم بخورد. به طور معین، برنامه بازی های پرسپولیس در 5 هفته پیش رو به گونه ای است که می تواند منجر به تحولات بزرگی در جایگاه این تیم گردد. پرسپولیس درحالی باید بعد از بازی های ملی، کارش را در رقابت های لیگ برتر از سر بگیرد که 3 بازی با تیم های قعرنشین دارد و 4 بازی را هم باید در تهران برگزار کند.

پرسپولیس روز آدینه در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باید به مصاف مس رفسنجان برود؛ این بازی اگرچه خارج از خانه خواهد بود، ولی با توجه به جایگاه مس که در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی قرار گرفته، نباید روی کاغذ، ملاقات سختی برای پرسپولیسی ها باشد. بعد از مس هم که پرسپولیس باید 4 بازی در تهران برابر تیم های صنعت نفت، نفت مسجد سلیمان، استقلال و طرفدار داشته باشد. دو تیم صنعت نفت و طرفدار در زمره تیم های پایین جدول لیگ برتر هستند. نفت مسجد سلیمان که در میانه های جدول قرار گرفته باید به تهران سفر کند و قاعدتا پرسپولیس کار سختی مقابلش نخواهد داشت.

حساس ترین بازی پرسپولیس در 5 هفته پیش رو برابر استقلال در هفته هشتم است؛ ملاقاتی که می تواند تکلیف صدرنشینی در لیگ برتر را بیش از هر زمان دیگری معین کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2168

به "پرسپولیس در آستانه تحول بزرگ؛ 3 قعرنشین، 4 میزبانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در آستانه تحول بزرگ؛ 3 قعرنشین، 4 میزبانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید