پیشنهاد جذاب انصاری فرد: الماس تراش نخورده در رادار جرارد

به گزارش کالارنا، هواداران ناتینگهام فارست مخالف جدایی کریم هستند. از نظر آن ها انصاری فرد الماس تراش نخورده ای است که باید در فارست بماند و پیراهن رنجرز در لیگ اسکاتلند را نپوشد.

پیشنهاد جذاب انصاری فرد: الماس تراش نخورده در رادار جرارد

بعد از بیرمنگام و تراکتورسازی نوبت به رنجرز رسید

کریم انصاری فرد در جابجایی تابستانی در رادار تیم رنجرز و استیون جرارد واقع شده است. این مهاجم ایرانی تیم ناتینگهام پیشنهادهایی از تیم های آلمانی و ترکیه ای نیز دریافت کرده است. مارتین اونیل سرمربی ناتینگهام فارست به دنبال ساختن تیم جدید برای فصل آینده چمپیونشیپ است و شاید کریم پس از نخستین فصل حضورش در فوتبال انگلیس جهت جدایی را انتخاب کند. او پس از انتقال از المپیاکوس به ناتینگهام فارست فقط در 12 بازی به میدان رفت،2 گل زد و 2 پاس گل داد .

این مهاجم ایرانی پیشنهادهایی از آریس یونان، باشگاه هایی از آلمان،سوپرلیگ ترکیه و تیم هایی از ایران را نیز در جیب دارد. سایت ناتینگهام پست انگلیس در مطلبی با عنوان او (کریم انصاری فرد) در نهایت برای ما عالی خواهد بود، نوشت: صحبت هایی مبنی بر تمایل رنجرز اسکاتلند و تیم هایی از آلمان و ترکیه برای جذب کریم انصاری فرد، مهاجم ناتینگهام فارست وجود دارد. این اخبار واکنش هواداران ناتینگهام فارست را به دنبال داشته که مخالف جدایی مهاجم ایرانی هستند.

-

این سایت در ادامه نوشت: کریم انصاری فرد که به دلیل مشکل اخذ ویزای کار انگلیس شروع ناامیدکننده ای در ناتینگهام فارست داشت فقط در 12 بازی به میدان رفت. با این وجود او انتها خوبی با ناتینگهام فارست در چمپیونشیپ انگلیس داشت و در 6 بازی 2 گل به ثمر رساند. گرابان، مورفی، سودانی و انصاری فرد مهاجمان کنونی ناتینگهام فارست هستند.

ناتینگهام پست سپس پیام های هواداران تیم ناتینگهام فارست در واکنش به پیشنهاد اسکاتلندی انصاری فرد را منتشر کرده که خواستار حفظ این مهاجم ایرانی برای فصل آینده شده اند. یکی از هواداران ناتینگهام فارست در پیامی نوشت: انصاری فرد یک الماس تراش نخورده است که باید او را برای بازی در فصل آینده حفظ کنیم.

-

این تمام ماجرای کریم انصاری فرد در روزهای نخست جابجایی تابستانی است. او که پیشتر از بیرمنگام و تراکتورسازی هم پیشنهادهایی دریافت کرده بود، شاید در یک تغییر جهت جذاب به گلاسکو رنجرز برود و پیراهن نایب قهرمان لیگ اسکاتلند را بپوشید. تجربه ای جذاب در کنار استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 532

به "پیشنهاد جذاب انصاری فرد: الماس تراش نخورده در رادار جرارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد جذاب انصاری فرد: الماس تراش نخورده در رادار جرارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید