مویس: شکست به المپیاکوس را در اولداترافورد جبران می کنیم

به گزارش کالارنا، خبرنگاران: سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد با اذعان به نمایش ضعیف شاگردانش در یونان ادعا کرد آنها این شکست خارج از خانه را جبران می نمایند.

مویس: شکست به المپیاکوس را در اولداترافورد جبران می کنیم

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه المپیاکوس با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد و برای اولین بار برابر این تیم یونانی طعم تلخ شکست را چشید.

این اولین بار در 5 رویارویی اخیر 2 تیم بود که در آن منچستریونایتد نتوانست به عنوان تیم پیروز میدان را ترک کند و به این ترتیب المپیاکوس توانست انتقام 4 شکست متوالی که برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس متحمل شده بود را بگیرد.

دیوید مویس، سرمربی شیاطین سرخ پس از این بازی با اعتراف به عملکرد ضعیف مردانش تاکید نمود آنها برای جبران این شکست در بازی برگشت که 19 مارس (28 اسفند) در استادیوم اولدترافورد برگزار می گردد، انگیزه زیادی دارند.

وی گفت: این بدترین بازی بود که در رقابت های اروپایی فصل جاری انجام دادیم. از این بابت اطمینان دارم. واقعاً ضعیف بازی کردیم و از همان ابتدا یک جای کارمان می لنگید. از این بازی ما استحقاق کسب هیچ چیزی را نداشتیم. هرگز سعی و کوششی برای رسیدن به چیزی که می خواهیم انجام ندادیم. در این بازی در تیم ما حتی یک بازیکن هم نبود که من بتوانم بگویم او خوب بازی کرد. اصلاً خوب کار نکردیم.

مویس اضافه نمود: تعجب می کنم، چون من در آن هیچ نشانه ای از سطحی که تیمم در آن بازی می نماید ندیدم. با شرایط خوبی پا به میدان گذاشتیم و ذهنیت خوبی هم داشتیم اما هیچ کدام از آنها را در این بازی ندیدم. فکر نمی کنم در این بازی به اندازه 2 گل از حریف ضعیف تر بوده باشیم. در گل نخست آنها یک شوت زدند که با تغییر جهت وارد دروازه شد. با این حال ما کوشش خاصی برای جبران آن گل هم انجام ندادیم.

سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد درباره بازی برگشت که مردان او در استادیوم اولدترافورد میزبانش خواهند بود گفت: در آن بازی هر کاری که امکان داشته باشد انجام می دهیم تا این شکست را جبران کنیم. همه چیز را رو به راه می کنیم و در فرصت باقی مانده می توانیم برای رسیدن به این هدف آمادگی کسب کنیم. بدون شک پتانسیل لازم در منچستریونایتد وجود دارد اما در این بازی آن را به نمایش گذاشتیم.

وی یادآور شد: من مسئولیت این شکست را برعهده می گیرم. این تیم من است و همواره این من هستم بیشترین مسئولیت را دارم. ما یک تیم هستیم و در کنار هم می مانیم. می دانیم که می توانیم. خوشبختانه هنوز یک بازی دیگر هست و اولدترافورد می تواند یکی دیگر از آن بازی های بزرگی که در گذشته شاهدش بوده را ببیند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 671

به "مویس: شکست به المپیاکوس را در اولداترافورد جبران می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مویس: شکست به المپیاکوس را در اولداترافورد جبران می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید