کد دستوری اپراتوری برای موقعیت یابی زائران اربعین راه اندازی شد

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین فلاح جوشقانی در بازدید از مرز خسروی افزود: کد دستوری USSD با شماره گیری #500*500* برای آگاهی از وضعیت و موقعیت زائرین با یکدیگر و ارسال موقعیت به دوستان خود به صورت رایگان توسط همه اپراتورها در هر ساعتی از شبانه روز راه اندازی شده است.

کد دستوری اپراتوری برای موقعیت یابی زائران اربعین راه اندازی شد

وی با اشاره به پوشش ارتباطی در جهت زائرین حسینی افزود: در جهت جاده اربعین به سمت پایانه مرزی خسروی پوشش آنتن دهی اپراتورها مناسب ارزیابی شد.

شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه نیز در این بازدید گفت: تمامی جهتهای منتهی به شهرهای استان از دو جهت ارتباطی فیبرنوری برخوردار است که با تمهیدات انجام شده سایت های جدید توسط اپراتورهای اول و دوم در جهت اربعین احداث شده و با ایجاد رومینگ بین اپراتورها در کمربندی قصرشیرین و احداث سایت های پرتابل در جهت اربعین مسائل آنتن دهی نقاط کور برطرف شده است.

وی افزود: در این پایانه شبکه اینترنت بی سیم برقرار شده و شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه تعداد 500 خط تلفن ثابت به پایانه مرزی خسروی و ستاد ارتباطات اربعین برای استفاده زائرین اربعین حسینی واگذار می کند.

حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از ستاد ارتباطات اربعین حسینی و خدمات ارتباطی در پایانه مرزی خسروی بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 779

به "کد دستوری اپراتوری برای موقعیت یابی زائران اربعین راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کد دستوری اپراتوری برای موقعیت یابی زائران اربعین راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید