تور سنگاپور ارزان: شروع به کار پینگ پنگ بازان ایران در سنگاپور با پیروزی هدایی

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز بین المللی گرند اسمش از امروز دوشنبه به میزبانی سنگاپور شروع شد.

تور سنگاپور ارزان: شروع به کار پینگ پنگ بازان ایران در سنگاپور با پیروزی هدایی

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

امیرحسین هدایی اولین نماینده کشورمان بود که در این رقابت ها به مصاف حریف خود رفت. وی اولین ملاقاتش را برابر روبین دیواس از بلژیک برگزار کرد و با نتیجه 3 بر یک به رجحان دست یافت.

این پیروزی در حالی برای هدایی رقم خورد که او با رنکینگ 152 در مسابقات شرکت نموده است د رحالی که حریفش رنکینگ 125 را در اختیار دارد.

هدایی با کسب این پیروزی به مصاف ساموئل واکر از انگلیس می رود.

رقابت های گرند اسمش که یکی از چهار رویداد مهم تنیس روی میز حرفه ای دنیا محسوب می گردد. قهرمان این مسابقات 100 هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهد نمود.

نوشاد و نیما عالمیان دو بازیکن دیگر کشورمان هستند که به دعوت فدراسیون بین المللی تنیس روی میز در این رقابت ها شرکت نموده اند. طبق قرعه کشی اجرا شده نیما عالمیان با رنکینگ 130 دنیا در اولین ملاقات با نیاگل استویانوف ایتالیایی دارای رنکینگ 98 دنیا بازی خواهد نمود و در صورت پیروزی در مرحله بعد به مصاف مونتیرو از کشور پرتغال می رود.

بعلاوه نوشاد عالمیان با رنکینگ 72 به مصاف ژیانگ پنگ چینی با رنکینگ 106 دنیا خواهد رفت و در صورت برد به مصاف برنده رقابت نمایندگان دانمارک و فرانسه می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2299

به "تور سنگاپور ارزان: شروع به کار پینگ پنگ بازان ایران در سنگاپور با پیروزی هدایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور ارزان: شروع به کار پینگ پنگ بازان ایران در سنگاپور با پیروزی هدایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید