آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس استان همدان در سال تحصیلی تازه

به گزارش کالارنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس این استان در سال تحصیلی نو اطلاع داد.

آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس استان همدان در سال تحصیلی تازه

به گزارش خبرنگار از ،محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به تدارک چند برنامه برای بازگشایی مدارس استان همدان ,گفت: در آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی نو به شیوه حضوری و مجازی هستیم.

او گفت: رویکرد های متفاوتی برای شروع سال تحصیلی نو خواهیم داشت، اما به طور حتم مدارس در اول مهر به صورت مجازی بازگشایی می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اضافه نمود: در آبان ماه بازگشایی مدارس را با چند برنامه دنبال می کنیم که حول محور ترکیبی اقتضایی می چرخد به گونه ای که در مناطقی با شرایط قرمز کرونایی مدارس به صورت مجازی و در نواحی با رنگ زرد و سفید مدارس به شکل حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فعالیت خود را ادامه می دهند.

پورداود گفت: در حال تدارک بازگشایی مدارس هستیم، اما در نهایت تصمیم ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش را برای یک سال تحصیلی پربار و توام با تندرستی و شادابی دانش آموزان اجرا می کنیم.

او تاکیدکرد: تا به امروز از تمام ظرفیت ها و امکانات برای توسعه آموزش های غیرحضوری و مجازی در استان استفاده شده و این کوشش ها به همت معلمان و مربیان دلسوز ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بعلاوه به موفقیت های استان در زمینه شبکه شاد اشاره نمود و اضافه نمود: سال گذشته تعداد زیادی تبلت در اختیار دانش آموزان قرار دادیم و جزو استان های برتر کشور معرفی شدیم.

پورداود از تهیه اطلس آموزشی در استان اطلاع داد و گفت: در این اطلس تعداد دانش آموزان تحت آموزش حضوری، مجازی، درسنامه و شبکه شاد تعیین شده و منبع جامعی برای برنامه ریزی شیوه آموزش در سال تحصیلی نو است.

به گفته او در سال تحصیلی نو مدارس استان همدان پذیرای هفت هزار کلاس اولی و در مجموع 306 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف است.

منبع: ایرنا

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2051

به "آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس استان همدان در سال تحصیلی تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس استان همدان در سال تحصیلی تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید