فردا بازار همدان ضدعفونی می گردد

به گزارش کالارنا، خبرنگاران/همدان رئیس اتاق اصناف استان همدان از ضدعفونی بازار همدان اطلاع داد و گفت: فردا -یکشنبه 17 فروردین- تمامی بازار همدان توسط سپاه استان ضدعفونی خواهد شد بنابراین تمام صنوف باید تعطیل باشند.

فردا بازار همدان ضدعفونی می گردد

حسین مهرابی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه بنابر اعلام ستاد مشاخصه با کروناویروس تمامی واحدهای صنفی تا 21 فروردین تعطیل خواهند بود، اظهار کرد: سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان قصد ضدعفونی کردن بازار همدان را دارد و بر این اساس باید تمامی واحدهای صنفی حتی واحدهایی که مجوز فعالیت دارند نیز تعطیل شوند.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی استان همدان تا تاریخ 21 فروردین 99 تعطیل و اجازه فعالیت و بازگشایی واحد صنفی خود را ندارند و هر گونه تغییر در تصمیمات صرفاً به وسیله اتاق اصناف و اتحادیه اعلام خواهد شد در غیر این صورت برابر مقررات رفتار خواهد شد.

وی با اشاره به بازنشر اطلاعاتی کذب در شبکه های اجتماعی مبنی بر تعیین ساعت کاری بعضی رسته های صنفی در روزهای آینده، تأکید کرد: حسب پیگیری های به عمل آمده تا به امروز هیچ تصمیمی از سوی هیچ یک از سازمان ها و نهادهای صنفی مبنی بر بازگشایی واحدهای صنفی یا تعیین ساعت کاری تعیین برای حضور هر یک از این رسته ها اتخاذ نشده است.

رئیس اتاق اصناف استان همدان یادآورشد: بدیهی است اتاق اصناف ایران و دیگر سازمان های صنفی خود را مکلف به تبعیت از تصمیم های ستاد ملی مقابله کروناویروس به مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می دانند.

وی اعلام کرد: براساس اعلام اتاق اصناف ایران هر گونه بازنشر تأیید این خبر مصداق شاخص شیطنت رسانه ای و تشویش اذهان عمومی به قصد برهم زدن آرامش موجود در جامعه اصناف محسوب شده و مستوجب پیگرد قانونی از سوی نهادهای ذیربط خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1203

به "فردا بازار همدان ضدعفونی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا بازار همدان ضدعفونی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید