داک اسپیکر ND8630 ال جی (LG) قدرتمند و زیبا

به گزارش کالارنا، داک اسپیکر ها از جمله محبوبترین محصولات در بازار محصولات صوتی محسوب می‌شوند،  ال جی (LG) هم که سابقه فعالیت طولانی در این حوزه را دارد اسپیکر قابل حمل جذاب و توانمندی را با مدل ND8630 روانه این بازار نموده است.

داک اسپیکر ND8630 ال جی (LG) قدرتمند و زیبا

اسپیکر بلوتوث ND8630 ال جی از طراحی ساده ومنحصربفردی برخوردار است که با دکوراسیون داخلی هر خانه مدرنی همخوانی دارد، پایه‌ها به شکلی طراحی شده اند که برای همیشه در ذهن شما باقی بمانند. با وجود کنترل‌های لمسی، نورپردازی داخلی و یکپارچه و شکاف انحناوار در نظر گرفته شده برای اسپیکر، LG ND8630 با خروجی صدای پرقدرت 80 واتی از قابلیت‌های متمایز و خلاقانه‌ای بهره برده است تا صدایی با کیفیت را با حفظ جذابیت و زیبایی به شما هدیه نماید. شما می‌توانید از نرم‌افزار LG Bluetooth Remote برای کنترل بی سیم اسپیکر به صورت مستقیم از طریق اسمارتفون‌ها بهره بگیرید.

قابلیت Dual Docking به شما اجازه می‌دهد که به صورت همزمان به اتصال ، بازی و شارژ ابزارهای اندرویدی و مبتنی بر iOS خود پرداخته و بدون هیچ محدودیتی از آن‌ها لذت ببرید. با استفاده از Airplay در آیفون، آیپد، آیپاد و مک و بلوتوث در تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اندرویدی می‌توانید به آهنگ‌های مورد علاقه تان گوش کنید. بدون هیچ محدودیتی از آن‌ها لذت ببرید و آزادنه و به هر روشی که می‌خواهید، آنچه که به آن گوش می‌کنید،را کنترل نمایید.

در ضمن شرکت ال جی با ارایه اسپیکر ND8630 خیال همه را راحت نموده است. این داک اسپیکر تقریبا از تمام روش های اتصالی موجود پشتیبانی مینماید. از ایرپلی و NFC گرفته تا بلوتوث و DLNA و dual dock (برای پورت لایتنینگ) و البته مینی جک هم فراموش نشده است.

این اسپیکر LG هم اکنون با قیمت 350 دلار در بازار جهانی عرضه می‌شود.

نظر شما در مورد این اسپیکر چیست؟

انتشار: 18 آبان 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 35

به "داک اسپیکر ND8630 ال جی (LG) قدرتمند و زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داک اسپیکر ND8630 ال جی (LG) قدرتمند و زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید