امکانات ورزشی دانشگاه رازی به صورت رایگان در اختیار دانشگاهیان قرار می گیرد

به گزارش کالارنا، مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: تمامی خدمات و امکانات ورزشی دانشگاه به صورت رایگان در اختیار دانشجویان، اساتید، کارکنان، اعضای هیئت علمی دانشگاه و فرزندان آنان قرار می گیرد.

امکانات ورزشی دانشگاه رازی به صورت رایگان در اختیار دانشگاهیان قرار می گیرد

شهریار عباسیان، مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد امکانات ورزشی این دانشگاه گفت:دانشگاه رازی کرمانشاه دارای یکی از بزرگ ترین زمین های چمن غرب کشور است و این زمین با ظرفیت 1000 تماشاچی در ابعاد 90 در 100 طراحی شده و در اختیار دانشجویان، اساتید، کارکنان، اعضای هیئت علمی و فرزندان آنان قرار گرفته است.

عباسیان اضافه نمود: در این زمین چمن، مسابقات دانشگاهی استانی و حتی خارج استانی برگزار می گردد و استقبال خوبی از سوی دانشگاهیان از این مجموعه ورزشی انجام شده است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به اینکه در این مجموعه ورزشی، مدرسه فوتبال نیز برگزار می گردد، اضافه نمود: تابستان سال جاری، در زمین چمن دانشگاه رازی، مدرسه فوتبالی برای فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار گردید که استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی مسئولان دانشگاه از راه اندازی این مجموعه ورزشی، استفاده دانشگاهیان دانشگاه رازی از خدمات آن بوده است، ادامه داد: تمامی خدمات و امکانات ورزشی دانشگاه به صورت رایگان در اختیار دانشجویان، اساتید، کارکنان، اعضای هیئت علمی دانشگاه و فرزندان آنان قرار می گیرد.

عباسیان ابراز کرد: البته دانشگاه رازی دارای استخر نیز بوده و در این مجموعه، خدمات جکوزی و آب سرد و گرم به دانشگاهیان ارائه می گردد و علاوه بر آن، مسابقات ورزشی دانشگاهی نیز در این استخر برگزار می گردد.

وی اظهار داشت: همچنین سالن های ورزشی چندمنظوره استاندارد در این دانشگاه راه اندازی شده که در این سالن ها چندین رشته (فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز، ایروبیک، بدنسازی و آمادگی جسمانی) را به دانشگاهیان ارائه می دهیم.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه این دانشگاه دارای 6 سالن ورزشی چند منظوره است، اظهار کرد: البته در خوابگاه های دانشگاه نیز اتاق های تندرستی راه اندازی نموده ایم؛ به این نحو که در خوابگاه پسران دانشگاه در فضایی 220 متری، خدمات بدنسازی به دانشجویان ارائه می دهیم و در اتاق تندرستی خوابگاه دختران که دارای فضایی 80 متری است، خدمات ورزشی ایروبیک، آمادگی جسمانی، یوگا و بدنسازی به دانشجویان ارائه می گردد که با استقبال خوبی روبرو بوده است.

وی توضیح داد: تیم های ورزشی دانشگاه رازی، همیشه در مسابقات درون دانشگاهی جزو 3 تیم برتر بوده اند. به طوری که در المپیاد گذشته، این تیم ها در رشته های مختلف، مدال های فزونی را از آن خود کردند.

عباسیان با اشاره به لیست رشته های ورزشی این دانشگاه، شرح داد: به طور کلی دانشگاه رازی کرمانشاه در بخش پسران دارای 18 رشته ورزشی و در بخش دختران دارای 17 رشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 807

به "امکانات ورزشی دانشگاه رازی به صورت رایگان در اختیار دانشگاهیان قرار می گیرد" امتیاز دهید

7 کاربر به "امکانات ورزشی دانشگاه رازی به صورت رایگان در اختیار دانشگاهیان قرار می گیرد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات ورزشی دانشگاه رازی به صورت رایگان در اختیار دانشگاهیان قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید