انتقاد بایدن از گلف بازی ترامپ در بحبوحه بحران کرونا

به گزارش کالارنا، نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از بی توجهی دونالد ترامپ به شرایط بحرانی این کشور در بحبوحه شیوع ویروس کرونا و پرداختن به بازی گلف به شدت انتقاد کرد.

انتقاد بایدن از گلف بازی ترامپ در بحبوحه بحران کرونا

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، جو بایدن نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیغامی در توئیتر از بی توجهی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور و مشغول بودنش به بازی گلف در تعطیلات آخر هفته انتقاد کرد.

وی در این پیغام توئیتری نوشت: آقای رئیس جمهور، سفر های گلف در تعطیلات آخر هفته و توئیت های بی هدف بس است، الان زمان کار کردن و کنترل شیوع این ویروس است.

ترامپ روز شنبه بار دیگر به زمین گلف اختصاصی خود در ایالت ویرجینیا رفت تا تعطیلات آخر هفته خود را آنجا سپری کند.

رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه را نیز در زمین گلف خود در ویرجینیا سپری کرد و پس از 6 ساعت بازی گلف، سرانجام به کاخ سفید بازگشت.

ویروس کرونا همچنان به شیوع گسترده خود در آمریکا و دریافت قربانی در این کشور ادامه می دهد.

دانشگاه جانز هاپکینز امروز (یکشنبه) بیان نمود که در 24 ساعت گذشته با تأیید ابتلای دستکم 50 هزار و 502 مورد جدید، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به 6 میلیون و 243 هزار و 911 نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته، دستکم 965 نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کووید-19 جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به 188 هزار و 514 نفر برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1470

به "انتقاد بایدن از گلف بازی ترامپ در بحبوحه بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد بایدن از گلف بازی ترامپ در بحبوحه بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید