انعقاد قرارداد 128 میلیارد ریالی دانشگاه سمنان با صنعت

به گزارش کالارنا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از انعقاد قرارداد صنعتی به مبلغ 128 میلیارد ریال در این دانشگاه اطلاع داد.

انعقاد قرارداد 128 میلیارد ریالی دانشگاه سمنان با صنعت

به گزارش خبرنگار استانهای خبرنگاران، سیف الله سعدالدین، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: قرارداد صنعتی به ارزش بیش از 128 میلیارد ریال به وسیله پژوهشگران این دانشگاه، برای طراحی و ساخت تعدادی از ماشین آلات صنعتی با حدود 18 هزار قطعه منعقد شده است.

سعدالدین، انجام موفقیت آمیز این پروژه ها را باعث تعامل هر چه بیشتر با صنایع و افزایش اثرگذاری دانشگاه در جامعه و صنعت دانست و اظهار داشت: با توجه به توانمندی های بالای اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان، این دانشگاه آمادگی دارد برای حل مسائل موجود در سطوح منطقه­ ای، ملی و بین­ المللی به ایفای نقش شایسته خود بپردازد.

وی اضافه نمود: قرارداد های منعقد شده دانشگاه سمنان در راستای تقویت ارتباط دانشگاه، صنعت و جامعه در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان اظهار امیدواری کرد: اعضای هیئت علمی دانشگاه سمنان در راستای طرح تحول همکاری های دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی و فناوری با جامعه و صنعت، مشارکت حداکثری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2349

به "انعقاد قرارداد 128 میلیارد ریالی دانشگاه سمنان با صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد قرارداد 128 میلیارد ریالی دانشگاه سمنان با صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید