بازی Dead Island 2 پس از سال ها دوباره رونمایی شد؛ تریلرهای آن را ببینید

به گزارش کالارنا، شب گذشته رویداد جف کیلی (Geoff Keighley) بود و اخبار زیادی از بازی های مختلف منتشر شد. یکی از عناوین مورد انتظار این مدت بازی جزیره مرده 2 (Dead Island 2) است. حال طبق چیزی که اعلام شد این بازی زمستان امسال برای کنسول های نسل 8، نسل 9 و کامپیوتر در دسترس خواهد بود.

بازی Dead Island 2 پس از سال ها دوباره رونمایی شد؛ تریلرهای آن را ببینید

جزیره مرده یک بازی در سبک اول شخص و سندباکس (Sandbox) است. به همین دلیل شما آزادی عمل بسیار زیادی در آن دارید. همینطور اینکه عناصر نقش آفرینی به طور مشهود در این بازی وجود دارند. داستان جزیره مرده 2 هم چندان پیچیده نیست. یک بیماری در شهر لس آنجلس پخش شده و شهروندان را به یک زامبی تبدیل می کند.

کاراکتر اصلی بازی که شما او را کنترل می کنید نسبت به این بیماری مقاوم است. حتی می تواند از توانایی های خاصی که این ویروس به او می دهد برای مبارزه استفاده کند. آینده شهر لس آنجلس به دست شما و چند نفر دیگر که مقاوم هستند، است. حال شما باید تلاش کنید تا زامبی ها و دشمنان را از بین برده تا جلوی نابودی لس آنجلس را بگیرید.

چیزی که در تریلر به شدت مشخص بود، مبارزات خشن این بازی بود. شما دارای اسلحه هستید اما از آن بیشتر برای ضربه زدن استفاده می کنید تا شلیک کردن! همین باعث می شود تا بیشتر مبارزات شما به شک تن به تن بوده و هیجان بازی دوچندان بشود.

بازی جزیره مرده دارای شش کاراکتر مختلف است. هر کدام دارای ویژگی خاص خود بوده و حتی دیالوگ های متفاوتی دارند. با توجه به عناصر نقش آفرینی شم می توانید این کاراکترها را تا اندازه خوبی شخصی سازی کنید. همینطور اینکه با بدست آوردن توانایی های نو، راه های تازه ای را برای کشتن زامبی ها به کار بگیرید.

بازی جزیره مرده 2 دارای حالت کوآپ (Co-Op) هم هست. این حالت به شما اجازه خواهد داد تا با دوستانتان این بازی را تجربه کرده و از کشتن زامبی ها در لس آنجلس لذت ببرید. بازی جزیره مرده 2 در تاریخ 14 بهمن (3 فوریه 2023) عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2391

به "بازی Dead Island 2 پس از سال ها دوباره رونمایی شد؛ تریلرهای آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Dead Island 2 پس از سال ها دوباره رونمایی شد؛ تریلرهای آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید