مختصری از هدفون HD 700 سنهایزر (Sennheiser)

به گزارش کالارنا، سنهایزر (Sennheise) نامی که نمادی از کیفیت و قدرت در صنایع صوتی است، عنوانی که نه تنها آوازه آن در اروپا زادگاهش بلکه در سرتاسر جهان گوش‌ها را نوازش می‌دهد. در ادامه قصد داریم به معرفی شاهکار سنهایزر یعنی هدفون HD 700 بپردازیم و اشاره‌ای در مورد ویژگی های آن داشته باشیم.

مختصری از هدفون HD 700 سنهایزر (Sennheiser)

طراحی هدفون سنهایزر (Sennheiser) مدل HD 700

هدفون Sennheiser HD 700 یک هدفون سایز بزرگ اما بسیار سبک است و فقط 272 گرم وزن دارد. بالشتک‌های گوشی این هدفون ازجنس چرم مخملی است و به دلیل طراحی خوب از عرق کردن گوش شما جلوگیری می‌نماید. راحتی هدفون HD 700 از حد بسیار خوبیست و برای استفاده‌های طولانی مدت بسیار مناسب است. هدفون HD 700 دارای ظاهری منحصر به فرد است طراحی بسیار زیبا در کنار کیفیت ساخت درجه یک نوید یک هدفون ممتاز را می‌دهد. اسپیکرهای 40 میلیمتری این هدفون توسط فولاد ضد زنگ محافظت می‌گردد. شاید گران قیمت بودن این هدفون بیشتر به خاطر فلزی بودن بدنه آن است، آخرین قیمت آنا در صفحه هدفون Sennheiser HD 700 ببینید. گوشی‌های 700 HD به یک محور عمودی متصل است و قابل تنظیم می‌باشد و به راحتی بر روی گوش شما می‌نشیند. هدفون HD 700 یکی از بهترین هدفون ها برای محیط‌های پرسر و صدا است. هدفون HD700 دارای امپدانس 150 اهم است که نسبت به پادشاه این رده که HD 800 با امپدانس 300 اهم است کمی کمتر است. که این بدان معناست که بهتر است برای دریافت صدایی در شان آن از یک آمپلی‌فایر قدرتمند استفاده کنید. HD 700 دارای کابلی از جنس پارچه است که مانع از گره خوردگی و پارگی کابل میشود.

کارایی هدفون سنهایزر (Sennheiser) مدل HD 700

HD 700 از بهترین‌ها برای بازی، فیلم و موسیقی است. شما با این هدفون هم می‌توانید یک آهنگ با باس بالا را گوش کنید و لذت ببرید هم می‌توانید به یک آهنگ کلاسیک گوش کرده و لذت ببرید.

وضوح و شفافیت صدا در این هدفون بسیار بالا است و شما به راحتی می‌توانید از کوچکترین صدا های موجود در آهنگ لذت ببرید. با هدفون بزرگ مانند این شما نه تنها باس آهنگ را می‌شنوید بلکه میتوانید بافت صدا را نیز حس کنید.در نتیجه اگر دنبال یک هدفون گرانقیمت و لوکس با کیفیت صدا و کیفیت ساخت بالا می‌گردید هدفون Sennheiser HD 700 یکی از بهترین گزینه هاست.

نظر شما در مورد این هدفون هیجان‌انگیز چیست؟

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 72

به "مختصری از هدفون HD 700 سنهایزر (Sennheiser)" امتیاز دهید

3 کاربر به "مختصری از هدفون HD 700 سنهایزر (Sennheiser)" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مختصری از هدفون HD 700 سنهایزر (Sennheiser)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید