معرفی هدست بی سیم سونی (sony) مدل SBH52

به گزارش کالارنا، سونی (sony) با ارائه پدفون غول‌پیکر اکسپریا Z اولترا هدست بی سیم SBH52 را نیز معرفی نموده بود تا برای کاربرانی که دوست ندارند هنگام مکالمه تلفنی یک فبلت 6.44 اینچی را کنار گوش خود بگیرند راه‌حل شایسته‌ای باشد.

معرفی هدست بی سیم سونی (sony) مدل SBH52

آیا شما حاضرید هنگام مکالمه تلفنی یک فبلت 6.44 اینچی را کنار گوش خود بگیرید؟ بعضی کاربران با این مورد مشکلی ندارند اما برخی دیگر علاقه‌ای به این کار ندارند و به همین خاطر سونی برای این گروه از افراد، یک هدست وایرلس ویژه معرفی نموده است. سونی در کنار معرفی تلفن اکسپریا Z اولترا، هدست بی سیم SBH52 را نیز مخصوص این تلفن طراحی شده است را معرفی  نمود. این هدست شبیه به یک تلفن بسیار کوچک بوده و مجهز به یک نمایشگر کوچک OLED نیز می‌باشد که شماره تلفن تماس گیرنده و یا نام موسیقی در حال پخش را به شما نشان می‌دهد و حتی پیامکها را نیز در اختیار شما می‌گذارد. این هدست همچون اکسپریا Z اولترا به صورت ضد آب طراحی شده و به ان اف سی نیز مجهز می‌باشد تا در یک ثانیه به تلفن متصل گردد. هدفون را هم می‌توانید به این هدست متصل کرده و خود هدست به راحتی در جیب پیراهن قرار می‌گیرد یا با گیره‌اش به لباس متصل می‌گردد. اگر شبکه مخابراتی شما از مکالمه HD پشتیبانی نماید می‌توانید از کیفیت فوق‌العاده صدای این هدست هم لذت ببرید و امکان Pair شدن همزمان با چند گجت نیز در این هدست وجود دارد. در پایان هم می‌توانید از رادیو FM این هدست لذت ببرید. سونی SBH52 نسل بعدی هندست‌های هوشمند بلوتوث است که هر چه را که می‌خواهید تنها با فشردن یک دکمه فراهم می‌سازد. این گجت با یک درگاه 3.5 میلیمتری به هدست یا هدفون متصل شده و نقش اتصال دهنده بلوتوث را جهت پاسخ به تماس‌ها و شنیدن موسیقی ایفا می‌کند، با جدا کردن هدفون این گجت به شکل یک دریافت کننده تماس ظاهر خواهد شد و با نزدیک کردن به گوش‌هایتان امکان برقراری تماس و صحبت را می‌دهد (درست مانند یک گوشی). این ابزار همچنین به عنوان یک اسپیکر نیز عمل می‌نماید. آن را روی میز بگذارید و از قابلیتش لذت ببرید. این ویژگی در واقع می‌تواند برای کنفرانس‌ها و البته زمانی که دستانتان بند است مفید باشد. کیفیت صدای آن نیز با توجه به ابعاد کوچکش، در حد رضایت بخشی قرار دارد. حالا به تمام این موارد، رادیوی FM، صدای HD، پخش استریو و ضد آب بودن را بیفزایید.

طراحی هدست بی سیم سونی (sony) مدل SBH52

ظاهری موقر، کلاسیک و سیاه، SBH52 را یک محصول تمام عیار از سونی، ساخته است. با گیره‌ای که در طراحی آن استفاده شده، اتصال آن به هر قسمتی از لباس به سادگی امکان پذیر است. کنترل‌های موزیک هم در کناره سمت راست تعبیه شده است و کار با آن‌ها آسان و دکمه روشن خاموش نیز در زیر قرار گرفته است. کنترل‌های صدا در سمت چپ در کنار پورت MicroUSB که زیر یک دریچه کوچک قرار دارد، جای گرفته و جک 3.5 میلیمتری هم در قسمت بالایی قرار دارد.

کاربری و عملکرد هدست بی سیم سونی (sony) مدل SBH52

در صورتی که تمایل دارید گجت خود را از طریق NFC به یکی از اکسپریاهای سونی متصل نمایید، گیره مجهز به لوگوی NFC است و از وان تاچ سونی پشتیبانی می‌کند. برای اتصال کافیست تنها SBH52 را در پشت اکسپریا نگه دارید و اتصال بلوتوث برقرار خواهد شد. برای اتصال به گوشی‌هایی غیر از اکسپریا، می‌توانید با فشردن و نگه داشتن دکمه پاور، دریافت کننده بلوتوث را روشن نموده تا SBH52 قابل رویت شده و پس از آن عملیات Pair شدن به راحتی صورت بگیرد. پس از اتصال از دکمه وسط این گجت برای پاسخ به تماس‌ها یا قطع آن‌ها استفاده کنید. با دکمه‌های تعبیه شده در سمت راست نیز قادرید به منو بروید و آنجا به تنظیمات، فعال‌سازی رادیو و حتی بازگرداندن به تنظیمات کارخانه‌ای دسترسی داشته باشید. زمانی که از خود گجت برای پاسخ دادن به تماس‌ها استفاده می‌کنید، ارایه صدای HD واقعا بی‌نقص است و فشردن دکمه Back در حین مکالمه باعث فعال شدن اسپیکر می‌گردد. استفاده از همین اسپیکر بزرگ‌تر در درون آن، پخش صدا را واضح‌تر و رساتر می‌کند. در کل عملکردش عالی‌ست و آن را تبدیل به یک وسیله ضروری در کنار اسمارت‌فون‌های بزرگ اندازه می‌کند و برای آن‌هایی که به دنبال یک دریافت کننده بلوتوث با عملکرد تمام عیار و البته با ویژگی ضد آب هستند، بهترین انتخاب است (به خصوص کسانی که Z Ultra دارند). برای گوش فرا دادن به موسیقی، هدفون خود را متصل کنید و از شنیدن آن لذت ببرید. با در نظر گرفتن اینکه نرم‌افزار مربوطه برای پشتیبانی از apt-X در تلفن‌های سونی گنجانده نشده است ، این هدست نیز از apt-X پشتیبانی نمی‌کند، اما کیفیت به طور کلی خوب است. با استفاده از کابل (همان هدفون خود دستگاه) به عنوان آنتن، SBH52 در شکل یک رادیوی اف‌ام ظاهر می‌شود. حالت رادیو فقط در زمان اتصال کابل عمل می‌کند. کیفیت صدایی که SBH52 ارایه می‌دهد، چیزی فراتر از ذهن بوده و حتی در شرایط بد شبکه‌ای هم خارق‌العاده عمل می‌کند. عمر باتری یکی از نقاط ضعف این هدست است. عمر باتری SBH52 تنها یک روز است و با یک شارژ حدود 10 ساعت کار می‌کند.

ویژگی‌های فنی هدست بی سیم سونی (sony) مدل SBH52

  • ابعاد: 8×25×88
  • ضخامت با احتساب گیره: 13میلی متر
  • وزن: 23 گرم
  • اتصالات: MicroUSB و جک 3.5 میلی‌متری هدفون
  • محدوده بلندی صدا: 500 هرتز – 15 کیلو هرتز
  • محدوده پخش صدا: 20 هرتز – 20000 هرتز
  • سازگار با اسمارت‌فون‌ها، تبلت‌ها و کامپیوترها با بلوتوث فعال
  • زمان صحبت به عنوان هدست: تا 8.1 ساعت
  • زمان صحبت به عنوان هندست: تا 4.8 ساعت
  • زمان صحبت از طریق اسپیکر تا 5.5 ساعت
  • باتری 115 میلی آمپر
  • کنترل‌ها: دکمه پاور، دکمه‌های پاسخ و قطع تماس، دکمه‌های پخش/توقف، دکمه‌های ترک بعدی/قبلی، دکمه بازگشت، دکمه منو
  • بلوتوث نسخه 3.0
  • NFC
  • اتصال چند سویه
  • رادیو FM با RDS
  • سازگار با اندروید و برنامه‌ها
  • صدای HD
  • sbh-52

قیمت این هدست 59.99 پوند تعیین گردیده است.

انتشار: 19 آبان 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 79

به "معرفی هدست بی سیم سونی (sony) مدل SBH52" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هدست بی سیم سونی (sony) مدل SBH52"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید