بی ام و قدیمی، خودروی کلکسیونی شد!، عکس

به گزارش کالارنا، هر زمان که وسیله نقلیه ای ارزشمند، مانند بی ام و E30 M3 را تغییر دهید، این یک پیشنهاد خطرناک است! هیچ چیز بیشتر از به هم ریختن فرمولی که محبوب است، باعث تحریک افراد نمی گردد. اما منهارت، کار خود را به خوبی انجام داده است.

بی ام و قدیمی، خودروی کلکسیونی شد!، عکس

امیرمسعود عابدین: از نظر ظاهری، منهارت همه چیز را نسبتاً ظریف و دست نخورده نگه می دارد. طراحی بی نظیر E30 که هنوز هم مجذوب کننده و تهاجمی است، طبیعتا نباید هم دستخوش تغییرات فراوان گردد.

یک اسپلیتر جلو و یک اسپویلر عقب بهینه شده، تغییرات قابل توجه بدنه هستند که ظاهر آن اساسا شبیه E30 M3 Evo است. یک پوشش سبز مات، بدنه را می پوشاند.

چراغ های عقب سیاه شده اند. تریم قرمز رنگ خم دیده می گردد که نوعی ادای احترام به دهه 1980 است.

فضای داخلی تقریباً به طور کامل با چرم قرمز پوشیده شده است. داشبورد و کنسول وسط مشکی هستند، دسته تعویض دنده چوبی است و نمایشگر داده های دیجیتال، اطلاعات حیاتی را به راننده منتقل می نماید.

قلب تپنده این خودرو، یک موتور 3.5 لیتری I6 تقویت شده آلپینا B7 S توربو است. 405 اسب بخار قدرت و 649 نیوتون متر گشتاور خروجی این پیشرانه است. این قدرت به وسیله یک جعبه دنده پنج سرعته دستی به چرخ های عقب منتقل می گردد.

در خصوص چرخ ها، آنها به طور قابل توجهی بزرگتر از چرخ های استاندارد E30 هستند. منهارت رینگ های شش پره ستاره ای شکل را به رنگ مشکی مات با ابعاد 19 اینچ در جلو و عقب اضافه می نماید. پشت آنها، ترمزهای برمبو ارتقا یافته با کالیپرهای چهار پیستونی و دیسک های 13 اینچی قرار دارند.

منهارت هیچ اشاره ای به قیمت MH3 3.5 Turbo خود نکرده است.با توجه به اینکه قیمت های E30 M3 در محدوده شش رقمی قرار دارند، به دست آوردن یک نسخه رستومد منظم، مانند این پروژه، مقرون به صرفه نخواهد بود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1402 بروزرسانی: 20 مرداد 1402 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2544

به "بی ام و قدیمی، خودروی کلکسیونی شد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی ام و قدیمی، خودروی کلکسیونی شد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید