هیولای تازه منصوری، لامبورگینی اونتادور را شکست می دهد! ، عکس

به گزارش کالارنا، منصوری با جدیدترین نسل مرسدس بنز کلاس S و میباخ غریبه نیست، چرا که قبلاً پکیج های تیونینگ را برای هر دو سدان پرچمدار ارائه نموده است. با این حال، آخرین پیشنهاد آن فرق دارد، چرا که بر روی مرسدس آ اِم گِ S 63 ای پرفورمنس ساخته شده که منجر به فراوری ارقام بسیار زیاد و قابل رقابت با ابرخودروهایی مانند لامبورگینی اونتادور می گردد.

هیولای تازه منصوری، لامبورگینی اونتادور را شکست می دهد! ، عکس

امیرمسعود عابدین: منصوری مدل پلاگین هیبریدی (PHEV) S کلاس را با کیت بدنه بازطراحی شده، رینگ های بزرگ تر و فضای داخلی با روکش تازه ارتقا داده و در عین حال قدرت آن را نیز تقویت نموده است.

S 63 E Performance به لطف یک کیت بدنه منحصر به فرد، خود را از سایر ساخته های منصوری S کلاس متمایز می نماید. از ویژگی های برجسته این خودرو می توان به جلوپنجره بازطراحی شده با دهانه های خنک کننده بزرگ تر، کاپوت فیبر کربنی با کانال های Naca و چراغ های دی لایت سفارشی (DRL) اشاره نمود.

یک چراغ ترمز سفارشی به سبک فرمول یک برای دیفیوزر عقب در دسترس است، در حالی که سیستم اگزوز اسپرت دارای لوله اگزوز چهارگانه به شکل استاندارد است.

منصوری ادعا می نماید که این تغییرات به افزایش نیروی رو به پایین یاری می نماید. آخرین نکته مهم درباره نمای بیرونی، رینگ های آلیاژی فورج کاری شده الماس سیاه Type FD.15 است که دارای قطر 22 اینچی هستند.

کابین با چرم با کیفیت بالا پوشیده شده و رنگ های مختلفی برای مطابقت با رنگ بیرونی موجود است. سایر ارتقاهای داخلی شامل پدال های آلومینیومی، ادوات کربنی و کفپوش های مارک دار است.

مرسدس AMG S 63 E Performance قدرتمندترین نسخه کلاس S است، چرا که پیشرانه پلاگین هیبریدی آن 791 اسب بخار قدرت و 1430 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. منصوری این اعداد را به 868 اسب بخار و 1490 نیوتن متر گشتاور، با مشخصات موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری توئین توربو به جای تغییر در موتور الکتریکی افزایش می دهد.

به گفته این تیونر، این سدان شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در 2.8 ثانیه ثبت می نماید، در حالی که حداکثر سرعت آن به 320 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

مرسدس AMG S 63 E Performance با قیمت اولیه 228908 دلار، در حال حاضر یک خودروی لوکس است. با تغییرات ایجاد شده به وسیله منصوری، قیمت این خودرو بسیار بیشتر از مدل پایه خواهد بود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 آذر 1402 بروزرسانی: 9 آذر 1402 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2566

به "هیولای تازه منصوری، لامبورگینی اونتادور را شکست می دهد! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیولای تازه منصوری، لامبورگینی اونتادور را شکست می دهد! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید