تصاویری از شادی گل مشابه در ایران، توطئه آل سعود علیه آل کثیر؟

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی کم سابقه در فاصله سه ساعت مانده به بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اقدام به محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر کرد.

تصاویری از شادی گل مشابه در ایران، توطئه آل سعود علیه آل کثیر؟

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با محرومیت سنگین 6 ماهه از حضور در تمامی میادین فوتبالی روبرو شد که دلیل این محرومیت نوع شادی او در بازی با پاختاکور ازبکستان عنوان شده است. آل کثیر در آن بازی دستانش را در کنار چشمانش قرار داد تا اینطور برداشت شود که او حرکت نژاد پرستانه و در جهت تحقیر ازبکها انجام داده است.

تصویر شادی گل آل کثیر در بازی با پاختاکور

این در حالی است که بررسی شادی های گل گذشته آل کثیر بخصوص زمانی که در تیم صنعت نفت آبادان بازی می کرد، نشان می دهد آل کثیر چنین اقدامی را در ادامه عادت قبلی خود انجام داده است. آل کثیر روز گذشته هم در مصاحبه با سایت باشگاه پرسپولیس تاکید کرده بود که این نوع شادی گل را به خاطر خواهرزاده اش که چشمان کوچکی دارد انجام می داده است.

تصویر شادی گل آل کثیر زمانی که در صنعت نفت بازی می کرد

منشا محرومیت آل کثیر را می توان در جوسازی رسانه های عربستانی در روزهای گذشته جستجو کرد. رسانه های سعودی با بازنشر چندباره شادی گل آل کثیر مقابل پاختاکور، اتهام نژادی پرستی به وی را مطرح کردند و ظاهرا در القای این امر پیروز بوده اند.

باشگاه پرسپولیس قطعا نسبت به این حکم اعتراض می کند ولی به نظر می رسد آل کثیر قطعا در بازی حساس و سرنوشت ساز با نماینده عربستان حضور نخواهد داشت و چه بسا نتیجه بازی امروز تحت تاثیر این محرومیت قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1504

به "تصاویری از شادی گل مشابه در ایران، توطئه آل سعود علیه آل کثیر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از شادی گل مشابه در ایران، توطئه آل سعود علیه آل کثیر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید