تلاش می کنیم مسائل گذشته فوتبال در اصلاح اساسنامه رفع شود

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احمدرضا براتی در این خصوص گفت: همانطور که آقای نبی دبیرکل فدراسیون اخیرا و در مصاحبه های خود اشاره کرد پیش نویس اساسنامه فدراسیون ، با توجه به الزامات مورد نظر فیفا در حال تهیه است و مصمم هستیم که آنچه به عنوان پیش نویس تهیه می شود ضمن رعایت الزامات بین المللی با مقررات داخلی و ملی نیز مطابقت داشته باشد تا حتی الامکان شاهد مسائل قبلی که در سال های اخیر فدراسیون را به چالش می کشید نباشیم.

تلاش می کنیم مسائل گذشته فوتبال در اصلاح اساسنامه رفع شود

وی اضافه نمود: اخیرا جدول زمانی و راستا تهیه و تصویب اساسنامه برای فیفا ارسال شده و بر اساس برنامه ارائه شده پیش خواهیم رفت و ضمن پیشرفت کار، از طریق سایت فدراسیون در صورت لزوم موارد مربوطه را اطلاع رسانی خواهیم کرد. اینکه بنده یا سایر همکاران مرتبط با موضوع، کمتر صحبت می کنیم به دلیل تمرکز بیشتر بر کار و پرهیز از حاشیه است وگرنه عدم حضور ما در فضای رسانه ای دلیل بر عدم پیشرفت کار نیست.

رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون ، تاکید کرد: هرچند که اساسنامه تهیه شده نهایتا باید به تصویب مجمع برسد اما با این حال و به منظور استفاده واقعی و بهینه از نظرات اعضای مجمع ، اخیرا نامه ای به همه اعضای مجمع ارسال و درخواست شده است که نظرات اصلاحی و پیشنهادی خود را در اختیار فدراسیون بگذارند تا همزمان از نظرات آنها در تهیه مهمترین سند فوتبالی کشور بهره برداری شود.مضاف بر این، اعضای مجمع در سه مرحله در این راستا مشارکت و همراهی خواهند داشت.

براتی شرح داد: تهیه و تصویب اساسنامه ، فرآیند چند جانبه ای بین کمیته حقوقی و تدوین مقررات ، هیات رییسه فدراسیون ، مجمع عمومی و فیفا است و اطمینان دارم که مجمع در این فرآیند ،نقش فعال و موثری ایفا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1229

به "تلاش می کنیم مسائل گذشته فوتبال در اصلاح اساسنامه رفع شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش می کنیم مسائل گذشته فوتبال در اصلاح اساسنامه رفع شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید