توزیع بیش از 30 هزار اقلام تبلیغی گردشگری و سوغاتی ایلام در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران

به گزارش کالارنا، خبرنگاران/ایلام رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام از توزیع بیش از سی هزار اقلام تبلیغاتی و سوغات ایلام در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران 1400 اطلاع داد.

توزیع بیش از 30 هزار اقلام تبلیغی گردشگری و سوغاتی ایلام در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران

امین نظریان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه غرفه ای ایلام در این نمایشگاه مورد توجه مردم و مسئولان کشوری و استانی نهاده شد و این استقبال ها نوید بخش سفر نوروزی بسیاری از هموطنان به استان ایلام خواهیم بود.

وی از توزیع 5000 جلد کتابچه راهنمای گردشگری و 5 هزار نقشه گردشگری استان اطلاع داد و توضیح داد: در این نمایشگاه روستاهای هدف گردشگری استان به خوبی معرفی و در این باره 4000 جلد کتابچه در بین بازدیدکنندگان توزیع شد.

رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از توزیع 5000 جلد کتابچه نقاشی معرفی جاذبه های گردشگری در بین خانواده های بازدیدکنندگان اطلاع داد و گفت: در مجموع 8000 بروشور به زبان های انگلیسی و عربی در بین بازدیدکنندگان توزیع شده است.

نظریان از توزیع 450 بسته سوغات ایلام شامل کله کنجی و بژی برساق در بین بازدیدکنندگان اطلاع داد و گفت: نحوه بسته بندی این سوغات ها مورد توجه مردم و مسئولان نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2290

به "توزیع بیش از 30 هزار اقلام تبلیغی گردشگری و سوغاتی ایلام در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 30 هزار اقلام تبلیغی گردشگری و سوغاتی ایلام در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید