حال حسرت برانگیز مریم معصومی

به گزارش کالارنا، خبرنگاران: صحبت های متفاوت و جنجالی مریم معصومی بازیگر زن صدا و سیما درباره حال خوبی که دارد و استفاده از کلمه شنگول برای توصیف آن کولاک کرد.

حال حسرت برانگیز مریم معصومی

مریم معصومی بازیگر معروف و دوست داشتن ایرانی است که مدتی مریم معصومی در سینما و تلویزیون کم پیداست و در تئاتر فعالیت دارد. البته مریم معصومی در اینستاگرام هم ترکانده و مریم معصومی پست و استوری های زیادی منتشر می نماید.مریم معصومی از هنرمندان کم حاشیه است که گاهی به علت پوشش های نامتعارفش سوژه می گردد.

به گزارش خبرنگاران، مریم معصومی می گوید حال خوبی دارم و شنگول هستم و چرا خوب نباشم و همواره سعی می کنم حال خوبم را به بیننده بدهم.

مریم معصومی علاقه بسیار زیادی به حیوانات دارد و سگ او که جنجالی هم شده علاقه بسیار عاطفی آنها حاشیه ها را در پی داشته است. او حتی برای سگ خودش شناسنامه با فامیلی خود (معصومی) گرفته است و پیج اینستاگرامی برای سگش زده که مردم فالو نمایند.

علت عجیب مریم معصومی برای مجرد ماندن

جالب ترین پاسخی که در میان بازیگران زن مجرد به سوال چرا ازدواج نمی کنی داده شده است ! مریم معصومی هم مانند بازیگران زن دیگر که تعداد آنها کم نیست تمایلی به ازدواج ندارد و این را خودش بارها به صورت جدی در مصاحبه های مختلف عنوان نموده است که یکی از این مصاحبه ها صحبت او درباره طلاق گرفتن و مطلقه شدن بود که حاشیه های زیادی را به همراه داشت. مریم معصومی بازیگر زن مشهور تلویزیون و سینما درباره ازدواج نظر بسیار متفاوتی دارد. او می گوید که یکی از دلایلی که خود من ازدواج نمی کنم این است که دوست ندارم طلاق بگیرم. یعنی دوست دارم یک دختر مجرد باقی بمانم تا اینکه روزی حتی به احتمال یک درصد طلاق بگیرم. این بازیگر جوان قبلا در مصاحبه ای گفته بود که در 15 سالگی عاشق شده و می خواست ازدواج کند ولی مادرش با ازدواج او مخالفت کرد و الان از تصمیم آن روز مادرش بسیار راضی است.

علاقه مریم معصومی به دنیای سیاست

مریم معصومی بازیگر زن جوان ایرانی دوست دارد رئیس جمهور گردد و جالب است که تحصیلاتش با بازیگری فرق دارد ! مریم معصومی در رشته علوم سیاسی در مقطع فوق لیسانس قبول شد اما عشق به بازیگری نگذاشت که مریم معصومی این رشته را ادامه دهد. مریم معصومی در سریال فاصله ها برای اولین بار ایفای نقش کرد. مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است. مریم معصومی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، دو خواهر و دو برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است . مریم معصومی برادر بزرگ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش می باشد.

منبع: رکنا
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2159

به "حال حسرت برانگیز مریم معصومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال حسرت برانگیز مریم معصومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید