حدود 98 درصد بودجه عمرانی دانشگاه ها برای طرح های در دست احداث تخصیص یافت

به گزارش کالارنا، معاون اداری، مالی مدیریت منابع مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بودجه عمرانی دانشگاه ها در طرح های در دست احداث، حدود 98 درصد تخصیص داده شده است.

حدود 98 درصد بودجه عمرانی دانشگاه ها برای طرح های در دست احداث تخصیص یافت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، محمد تقی نظرپور معاون اداری، مالی مدیریت منابع مالی وزارت علوم گفت: نیاز است نیروی مناسب و کارآمد را برای فعالیت در آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه های کشور بر اساس فراخوان عمومی و با آزمون سازمان اداری و استخدامی در سراسر کشور جذب کنیم، که با این اقدام دانشگاه ها می توانند تا 30 سال آینده از این نیرو ها بهره مند شوند.

نظرپور شرح داد: با توجه به هزینه های زیادی که برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی پرداخت می شود، لازم است نیرو هایی در این آزمایشگاه ها برای بهره مندی بهتر از تجهیزات به کار گرفته شوند.

معاون اداری، مالی مدیریت منابع مالی وزارت علوم گفت: دو هزار و 600 نفر برای آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه های کشور مورد نیاز است. بودجه عمرانی دانشگاه ها در طرح های در دست احداث، حدود 98 درصد تخصیص داده شده است.

وی گفت: پروژه های عمرانی که با کمک خیرین در دانشگاه ها شروع شده با 50 درصد تخصیص روبرو اند که با توجه به مشارکت خوب خیرین انتظار می رود که تخصیص این طرح عمرانی تا انتها سال به 100 درصد برسد.

نظرپور با اشاره به ظرفیت خوب خیرین در آموزش عالی کشور گفت: بهره مندی از ظرفیت خیرین در دانشگاه ها باید مورد توجه همه قرار گیرد، این قشر می توانند باری از دوش دولت در حوزه آموزش عالی کشور بردارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 876

به "حدود 98 درصد بودجه عمرانی دانشگاه ها برای طرح های در دست احداث تخصیص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود 98 درصد بودجه عمرانی دانشگاه ها برای طرح های در دست احداث تخصیص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید