خبرنگاران فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر متوقف شود

به گزارش کالارنا، بوشهر-خبرنگاران- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهرگفت: با وجود اینکه فعالیت ترمینال مسافربری بوشهر محدود شده اما انتظار است نسبت به تعطیلی کامل آن اقدام شود.

خبرنگاران فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر متوقف شود

ابوذر دهدار یکشنبه شب در نشست شورای شهر بوشهر افزود: با توجه به توصیه های وزارت بهداشت برای کاهش حضور شهروندان در معابر و اماکن عمومی شهر و اقدام های پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا از شهرداری درخواست می شود فعالیت ناوگان اتوبوسرانی به صورت کامل متوقف شود.

وی ادامه داد: باتوجه به تعطیلی بازار بوشهر در راستای حمایت از اصناف عوارض و بها خدمات شهرداری کلیه کسبه بازار در ماه های اسفند و فروردین معاف شود.

دهدار اظهارداشت: همچنین عوارض و اجاره بها اماکن عمومی متعلق به شهرداری که تعطیل شده در جهت حمایت از این کسبه در ماه های اسفند و فروردین مشمول بخشودگی شود تا این کسبه در شب عید دغدغه اجاره بها نداشته باشند.

وی افزود: باتوجه به شرایط اخیر لایحه جایزه خوش حسابی جهت ماه های فروردین و اردیبهشت تمدید شد که نحوه محاسبه باید طبق عوارض سال 98 باشد و در صورت نیاز به مصوبه جدید شهرداری لایحه اصلاحیه آن را به شورا ارسال کند.

وی همچنین از تلاش های شبانه روزی مجموعه شهرداری و سازمان های وابسته، نیروی انتظامی، سپاه، مرکز بهداشت،هلال احمر و مجموعه خانه مشارکت های مردمی در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

دهدار افزود: امید است با تلاش های همه مجموعه ها و همکاری بیشتر شهروندان شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1155

به "خبرنگاران فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر متوقف شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر متوقف شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید