دستگاه های اجرایی باید نیازهای خود را از دانشگاه طلب نمایند

به گزارش کالارنا، رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت:حل نیازهای کشور به دست توانمند دانشجویان می تواند علاوه بر افزایش انگیزه در میان جوانان و ایجادمحیطی برای اشتغال آنان به اقتصاد مقاومتی نیز یاری کند.

دستگاه های اجرایی باید نیازهای خود را از دانشگاه طلب نمایند

حسن صدوق رئیس دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به لزوم کاربردی شدن پژوهش در دانشگاه گفت: یکی از موضوعات مهمی که در دانشگاه ها دنبال می گردد و باید روند آن تسریع گردد،کاربردی شدن انتها نامه ها و پژوهش ها است. بر همین اساس، انتها نامه ها باید به منظور حل نیازهای کشور تدوین شوند چنان که در شرایط کنونی و مباحث مالی و زیست محیطی این انتظار وجود دارد که دانشجویان درباره این موضوع تحقیقات خود را انجام دهند.

وی اضافه نمود: این دانشگاه با داشتن چندین پژوهشکده از موضوعاتی که مسائل و چالش های جامعه را شامل می گردد غافل نیست و سعی شده در هر پژوهشکده، کارگروه هایی به منظور آنالیز این مسائل ایجاد شوند.

صدوق اعلام کرد: حل نیازهای کشور به دست توانمند دانشجویان می تواند علاوه بر افزایش انگیزه در میان جوانان و ایجادمحیطی برای اشتغال آنان به اقتصاد مقاومتی نیز یاری کند، لذا دستگاه های اجرایی نیز باید نیازهای خود را از دانشگاه طلب نمایند تا دانشگاه برای حل این مسائل اقدام کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 499

به "دستگاه های اجرایی باید نیازهای خود را از دانشگاه طلب نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های اجرایی باید نیازهای خود را از دانشگاه طلب نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید