تور کوبا ارزان: دورخیز غول هاوانا برای پنجمین طلای المپیک

به گزارش کالارنا، میخایین لوپز که در چهار دوره متوالی المپیک به فینال رقابت های سنگین وزن کشتی رسیده و از سال 2008 تا 2020 صاحب نشان طلا شده است، در توکیو بعد از آنکه آلین سیوراریو از رومانی را شکست داد، 8 بر صفر از سد امین میرزازاده جوان ایرانی گذشت، در نیمه نهایی 2 بر صفر رضا کایالپ قهرمان نامدار ترکیه را از پیش رو برداشت و در فینال نیز یاکوبی کاجایا از گرجستان را 5 بر صفر مغلوب کرد و در پنجمین المپیک زندگی قهرمانی اش به چهارمین طلا رسید.

تور کوبا ارزان: دورخیز غول هاوانا برای پنجمین طلای المپیک

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کوبا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کوبا از هاوانا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

لوپز کوبایی که به غول هاوانا معروفیت دارد، غیر از این چهار طلای بازی های المپیک، پنج طلا و سه نقره مسابقات قهرمانی دنیا را نیز در کارنامه دارد. او با طلایی که در توکیو گرفت، در تعداد طلا های المپیکی اش از الکساندر کارولین افسانه ای که سه طلا و یک نقره المپیک را از آن خود نموده بود، پیشی گرفت.

این قهرمان نامدار کشتی فرنگی که در سال های جوانی حضور منظمی در مسابقات دنیای و المپیک ها داشت، با توجه به سن و سالش، در سال های اخیر المپیکی فکر نموده و در مسابقات دنیای غیبت داشته است.

او که بعد از طلای المپیک توکیو مثل رضا کایالپ دیگر قهرمان نامدار سنگین وزن کشتی فرنگی در مسابقات دنیای 2021 اسلو غیبت داشت، در پیکار های دنیای 2022 هم شرکت نخواهد کرد.

لوپز که یکی از میهمانان مراسم خداحافظی فرانک استابلر آلمانی بود، در جمع دوستان کشتی گیرش اظهار داشت که به بلگراد هم نخواهد آمد و خودش را برای المپیک 2024 پاریس آماده می نماید.

در غیاب میخایین لوپز و رضا کایالپ، علی اکبر یوسفی پیروز به کسب مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی دنیا در سال 2021 شد و اکنون برای کسب دوبنده تیم ملی در رقابت های دنیای بلگراد، بین این کشتی گیر و امین میرزازاده مسابقه انتخابی در روز 19 تیر ماه برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2347

به "تور کوبا ارزان: دورخیز غول هاوانا برای پنجمین طلای المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کوبا ارزان: دورخیز غول هاوانا برای پنجمین طلای المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید