رامبد جوان به جای خندوانه با سینما برای سال نو می آید!

به گزارش کالارنا، رامبد جوان که ماهی پر از حادثه را گذراند و هیچگاه این قدر محبوبیتش بین مردم پایین نبود، در شرایطی که درباره ادامه پروژه خندوانه اش حرف و حدیث بسیار است با سینما برمی شود!

رامبد جوان به جای خندوانه با سینما برای سال نو می آید!

رامبد جوان که همچنان در تورنتو به سر می برد و هنوز توفان حملات به او برای تولد فرزندش در کانادا فروکش ننموده، صاحب پروانه ساخت فیلم جدیدی شده به نام سال نو.

او در سال های اخیر فیلم هایی چون نگار و قانون مورفی را ساخته و اکران نموده. کارهایی که همزمان با خندوانه ساخته و پخش شدند.

اما حالا در شرایطی برای سال نو مجوز گرفته که شایعات بسیاری درباره انتها دوره همکاری اش با تلویزیون سر زبان هاست. اینکه به دلیل نقدها از او برای انتخاب نکردن ایران به عنوان محل تولد فرزندش و موجی که ایجاد شده، صداوسیما تمایلی برای ادامه دادن خندوانه حداقل این روزها ندارد، صاحب مجوز ساخت سال نو شده است.فیلمی که احتمالا برای مهرماه کلید زده می گردد و جوان در دفتر فیلمسازی مشترکش با مرتضی شایسته آن را خواهد ساخت.

این دو البته برای روزهای خلوتی اکران هم فیلم کمدی با شانس فروشی بالا از مجید صالحی را در نوبت اکران دارند که نقش اول آن رضا عطاران است.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 935

به "رامبد جوان به جای خندوانه با سینما برای سال نو می آید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامبد جوان به جای خندوانه با سینما برای سال نو می آید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید