روایت آمار از آغاز بهتر سوارس در اتلتیکومادرید نسبت به فالکائو، فورلان و گریزمان

به گزارش کالارنا، مهاجم سابق بارسلونا با آغاز طوفانی اش در اتلتیکومادرید باعث شده که تعداد بیشتری از طرفداران تیم کاتالان بابت از دست دادنش افسوس بخورند.

روایت آمار از آغاز بهتر سوارس در اتلتیکومادرید نسبت به فالکائو، فورلان و گریزمان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس، روزی که معین شد لوئیس سوارس در برنامه های رونالد کومان جایی ندارد و مرد هلندی به او توصیه نموده است برای خودش به دنبال تیمی جدید باشد، بسیاری از طرفداران بارسلونا نگران از دست دادن مهاجمی شدند که جنگندگی اش برای گلزنی در میان کل بازیکنان تیم نظیر نداشت. این روزها اما شاید آنها بیش از هر زمان دیگری بابت از دست دادن این مهاجم اروگوئه ای افسوس می خورند، کسی که نه تنها به اتلتیکومادرید برای کسب نتایجی بهتر از بارسلونا یاری نموده، بلکه آغازی به مراتب بهتر از دیگر مهاجمان نامدار سال های قبل این تیم داشته است.

سوارس در چهار بازی اتلتیکومادرید در این فصل لالیگا سه گل به ثمر رسانده است. به عبارت دقیق تر با توجه به مدت زمان حضورش در ترکیب روخی بلانکو (216 دقیقه)، این مهاجم 33 ساله در هر 72 دقیقه یک گل زده است تا بهترین آغاز را در میان مهاجم نسل معاصر اتلتیکومادرید داشته باشد.

سوارس شنبه شب با زدن اولین گل پیروزی 2 بر صفر اتلتیکو در خانه سلتاویگو تعداد گل هایش در لالیگا را به 150 مورد افزایش داد. این در حالی است که او علاوه بر سه گلی که در چهار بازی اولش برای اتلتیکومادرید زده، یک پاس گل هم داده است. با این حال او در هر 54 دقیقه حضورش در ترکیب اتلتیکومادرید مسبب رقم خوردن یک گل برای این تیم شده است. این آمارها نشان می دهند که سوارس خیلی زود توانسته است خودش را با سیستم بازی دیه گو سیمئونه تطبیق دهد.

در قیاس با دیگر مهاجمان عظیم سال های اخیر اتلتیکومادرید، تنها رادامل فالکائو آغازی نزدیک به سوارس داشته است. این مهاجم کلمبیایی در دومین بازی اش سه گل و در سومین بازی اش دو گل زد و در آن بین یک پاس گل هم داد. با این حال او این آمار را در 338 دقیقه حضورش در زمین بازی به ثبت رساند. این در حالی بود که دیه گو فورلان در چهار بازی اولش برای اتلتیکومادرید در لالیگا تنها یک گل زد و آنتوان گریزمان به عنوان پنجمین گلزن برتر تاریخ این باشگاه هم در چهار بازی اولش برای این تیم نه گل زد و نه پاس گل داد.

طبق آماری که لالیگا منتشر نموده است، سوارس از ابتدای فصل تا الان 9 شوت زده که پنج مورد آن داخل چهارچوب بوده است. به این ترتیب 60 درصد از ضربات داخل چهارچوب سوارس به گل تبدیل شده اند. حالا اتلتیکومادریدی ها امیدوار هستند که آمار خوب سوارس در لیگ قهرمانان هم ادامه داشته باشد جایی که آنها اولین بازی اروپایی خود را با مصاف با مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها بایرن مونیخ در آلمان انجام می دهند. این بازی چهارشنبه شب در استادیوم آلیانتس آره نا برگزار می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1528

به "روایت آمار از آغاز بهتر سوارس در اتلتیکومادرید نسبت به فالکائو، فورلان و گریزمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت آمار از آغاز بهتر سوارس در اتلتیکومادرید نسبت به فالکائو، فورلان و گریزمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید