سی و یکمین نمایشگاه صنایع دستی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است

به گزارش کالارنا، معمار و طراح خانه ایرانی در حاشیه بازدید از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: با توجه به آنچه که دیدم متوجه شدم که نمایشگاه از نظر کیفی در جریان مناسبی افتاده و کارهای خوبی در آن اتفاق میفتد.

سی و یکمین نمایشگاه صنایع دستی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است

امیر مسعود انوشفر، امروز پنجشنبه 16 اسفند 97 در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: این نشان می دهد که معاونت صنایع دستی و در مجموع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستس و گردشگری کارهای خوبی را در راستای افزایش کیفیت نمایشگاه صنایع دستی انجام داده است.

او سپس به خانه ایرانی اشاره نمود و گفت: این خانه در اصل یک نماد است که قصد داریم با همکاری مجموعه شهر کتاب در همه استانها توسعه پیدا کند.

انوشفر اضافه کرد: تاثیر اولین غرفه خانه ایرانی که دو سال قبل برپا شد هم اکنون دیده می گردد. کیفیت غرفه سازی های نمایشگاه صنایع دستی خیلی خوب شده و افزایش پیدا نموده است البته خانه ایرانی به مرور از یک حرکت نمایشگاهی به یک حرکت استانی تبدیل می گردد و می خواهد شرایطی را ایجاد کند که هر استان محصولات خود را به استان دیگر ارائه بدهد یعنی به عنوان مثال بوشهر یک نمایندگی در خانه ایرانی تبریز داشته باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 710

به "سی و یکمین نمایشگاه صنایع دستی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی و یکمین نمایشگاه صنایع دستی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید