شکایت حنیف عمران زاده از باشگاه استقلال رد شد

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادره کمیته مشخص شرایط درباره بعضی پرونده ها به توضیح زیر است:

شکایت حنیف عمران زاده از باشگاه استقلال رد شد

* در پی شکایت مهدی ایزدی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 810 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 17 میلیون و 658 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار 680 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت محمود خمیس از باشگاه سپیدرود رشت این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 34 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

* در پرونده شکایت محمدرسول حسینی از باشگاه چوکای تالشیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 8 میلیون و 720 هزار ریال در حق خواستار محکوم شد.

* در پی شکایت حسین کوهستانی از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) این باشگاه به پرداخت مبلغ 150 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 3 میلیون و 270 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

* در پی شکایت محمدهادی یعقونی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم گشت.

* با توجه به شکایت حنیف عمران زاده از باشگاه استقلال تهران، کمیته شرایط دعوای خواستار را مستند به بند 11 ماده 11 آئین نامه دادرسی کمیته شرایط مصوب 1396 مردود خاطرنشان کرد.

* در پرونده شکایت هیأت فوتبال استان بوشهر از بهنام عسگرخانی مبنی بر خروج از استان، کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار 25 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت میلاد نوری از باشگاه صنعت مس کرمان، کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار در تمام موارد خواسته، قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2315

به "شکایت حنیف عمران زاده از باشگاه استقلال رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت حنیف عمران زاده از باشگاه استقلال رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید