عدم تمایل پوگبا به همراهی منچستریونایتد در تور پیش فصل

به گزارش کالارنا، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ تمایلی به همراهی این تیم در تور پیش فصل ندارد.

عدم تمایل پوگبا به همراهی منچستریونایتد در تور پیش فصل

به گزارش خبرنگاران، نشریه انگلیسی سان گزارش داد پل پوگبا حاضر نشده مدارک لازم جهت دریافت ویزا برای همراهی منچستریونایتد در تور پیش فصل آسیایی را تکمیل کند که همین شایعه پیوستن وی به رئال مادرید در تابستان پیش رو را قوت می بخشد. شیاطین سرخ در تور پیش در سنگاپور با اینتر و در شانگهای چین با تاتنهام بازی خوهند کرد.

در روزهای اخیر بود که نشریه فرانسوی اکیپ خبر داده بود این هافبک فرانسوی به چند هم تیمی اش گفته قصد ترک منچستریونایتد را دارد، این در حالی است که مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا 26 ساله قرار ملاقات خود با سران این باشگاه انگلیسی بر سر مذاکره برای تمدید قرارداد را لغو کرده است.

سران باشگاه رئال مادرید اطمینان دارند که پیروز به جذب پل پوگبا در تابستان پیش رو خواهند شد. در سوی دیگر اولگنار سولسشایر نسبت به حفظ ستاره فرانسوی تیمش تردیدهایی دارد. گفته می شود پوگبا و مدیر برنامه هایش در حال انجام مذاکرات پیشرفته ای با سران باشگاه رئال مادرید هستند و زین الدین زیدان نیز علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، اعضای هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد در صورت دریافت پیشنهادی 150 میلیون یورویی با جدایی پوگبا مخالفت نخواهند کرد. پوگبا که تا سرانجام ماه ژوئن 2021 با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد، در سال 2016 بود که در ازای 105 میلیون یورو از یوونتوس جدا و به منچستریونایتد بازگشت و حالا پس از سه فصل حضور در اولدترافورد قصد ترک شیاطین سرخ را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 507

به "عدم تمایل پوگبا به همراهی منچستریونایتد در تور پیش فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم تمایل پوگبا به همراهی منچستریونایتد در تور پیش فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید