عملکرد تمامی ملی پوشان رضایت بخش بود، جوانان تیم سال سختی داشتند

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، محمد حسین برخواه پس از کسب عنوان سومی ایران در رقابت های وزنه برداری قهرمانی دنیا گفت: خداراشکر مسابقات با عملکرد خوب و موفقیت آمیز بچه های ما به خاتمه رسید. ملی پوشان عملکرد خوبی داشتند و از آنها برای تلاشی که در تمرینات و مسابقات برای سربلندی نام ایران داشتند تشکر می کنم.

عملکرد تمامی ملی پوشان رضایت بخش بود، جوانان تیم سال سختی داشتند

وی درباره حضور وزنه برداران جوان در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ادامه داد: حضور جوانان در این مسابقات بسیار امیدوارنماینده بود اما با توجه به اینکه آنها پیش از این در مسابقات قهرمانی دنیا و آسیا به میدان رفتند، سال سختی را پشت سر گذشته اند. در مجموع از عملکرد جوانان تیم راضی هستم و فکر می کنم آنها می توانند در سال های آینده روی سکوهای دنیای قرار گیرند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص مدال آوران رقابتهای دنیای نیز گفت: علی هاشمی و سهراب مرادی موفق شدند مدال دنیای سال گذشته را تکرار نمایند و رضا بیرالوند نیز به جمع مدال داران رده بزرگسالان اضافه شد. او سال گذشته قهرمان رده جوانان شده بود و در این مسابقات نیز عملکرد بسیار خوبی داشت. فکر می کنم همه کسانی که مسابقه را دیدند از عملکرد بیرالوند رضایت داشتند. برخواه در انتها در خصوص نقدها بعد از بازی های آسیایی هم اعلام نمود: نتایجی که تیم ملی در بازی های آسیایی گرفت در 44 سال گذشته و 11 دوره اخیر این بازی ها بهترین عملکرد بود. درست است که می توانستیم در بازی های آسیایی مدال های بیشتری کسب کنیم و به نقطه ایده آل نرسیدیم، اما از لحاظ آماری بهترین عملکرد تیم در 44 سال اخیر بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 410

به "عملکرد تمامی ملی پوشان رضایت بخش بود، جوانان تیم سال سختی داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد تمامی ملی پوشان رضایت بخش بود، جوانان تیم سال سختی داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید