قابلیت های تازه سیری در فصل بهار راهی آیفون می شوند

به گزارش کالارنا، اپل در جریان رونمایی از نوترین سیستم عامل های خود، از قابلیت های نو هوش مصنوعی موسوم به Apple Intelligence رونمایی کرد. عرضه رسمی این قابلیت ها برای پاییز سال جاری در کنار سری آیفون 16 برنامه ریزی شده است و پس از نمایش های تاثیرگذار در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC)، هیجان زیادی برای آن به وجود آمده است. یکی از مجذوب کننده ترین جنبه های Apple Intelligence، پتانسیل آن برای متحول کردن سیری و تبدیل آن به رابطی کاربری تر و توانمندتر است. با این حال، به روزرسانی های مورد انتظار سیری، در پاییز سال جاری روی آیفون ها در دسترس نخواهند بود. طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ، ارتقای قابل توجه سیری به وسیله اپل در فصل بهار عملی خواهد شد.

قابلیت های تازه سیری در فصل بهار راهی آیفون می شوند

گورمن توضیحات بیشتری ارائه نموده و به ویژگی های به روزرسانی شده سیری که اپل در WWDC به نمایش گذاشت، اشاره نموده است. این ویژگی ها شامل کنترل بی سابقه اقدامات درون برنامه های اپل، توانایی انجام کارهای پیچیده در میان برنامه ها (مانند ویرایش عکس و ارسال آن برای یک دوست)، و توانایی پیش بینی و پیشنهاد اقدامات بر اساس محتوای روی صفحه است که برای راه اندازی اولیه هوشمند اپل در پاییز امسال آماده نخواهند بود.

بر اساس منابع گورمن، انتظار می رود این ویژگی های پیشرفته سیری در ژانویه برای آزمایش بتا در اختیار توسعه دهندگان قرار گیرند و عرضه عمومی آن ها نیز برای بهار آینده به عنوان بخشی از به روزرسانی iOS 18.4 برنامه ریزی شده است. بعضی از بهبودهای جزئی سیری، از جمله رابط کاربری بازطراحی شده و ادغام با ChatGPT، قرار است در اواخر امسال میلادی، احتمالا به عنوان بخشی از اولین نسخه عمومی iOS 18 عرضه شوند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1403 بروزرسانی: 18 تیر 1403 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2579

به "قابلیت های تازه سیری در فصل بهار راهی آیفون می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت های تازه سیری در فصل بهار راهی آیفون می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید