موسسه آموزش عالی مهرالبرز، پیشگام در آموزش الکترونیکی

به گزارش کالارنا، این روزها اهمیت آموزش بصورت آنلاین بیش از گذشته به چشم می آید. موسسه آموزش عالی مهرالبرز از جمله مراکزی است که امکان تحصیلات در مقطع آموزش عالی را بصورت آنلاین در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

موسسه آموزش عالی مهرالبرز، پیشگام در آموزش الکترونیکی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

این روزها شیوع ویروس کرونا، فرایند اجرای امور را در حوزه های گوناگون دستخوش تغییرات قرار داد و لزوم تقویت و تغییر نگرش برای پیشبرد اهداف را بیش از پیش نشان داد. حوزه آموزش هم از جمله مواردی بود که دستخوش تغییر نهاده شد و توجه به زیرساخت های آموزش آنلاین روشن تر از قبل شد. در این دوران، موسسات و دانشگاه هایی برگ برنده را در دست داشتند که زیرساخت های لازم برای برگزاری دوره های آنلاین را داشته باشند. موسسه آموزش عالی مهرالبرز با سال ها تجربه پیش از شیوع ویروس کرونا زیر ساخت هایی را فراهم نموده بود تا با بومی سازی مدل های استاندارد جهانی و تجارب دانشگاه های معتبر در حوزه آموزش آنلاین، فرایند ایجاد دانشگاهی الکترونیکی در کشور را به اجرا درآورد و در شرایط خاص به یاری سایر دانشگاه ها بیاید.

مهرالبرز اولین موسسه آموزش عالی الکترونیکی غیردولتی کشور است که در سال 1383 تاسیس شد و در حال حاضر دارای سه دانشکده مدیریت، علوم مهندسی و فناوری اطلاعات است که در مجموع در 22 رشته پرطرفدار نظیر MBA، مهندسی عمران، صنایع و فناوری اطلاعات دانشجو می پذیرد.

مهر البرز طی 15 سال فعالیت، مراحل مختلفی را برای رشد و ارتقا سیستم آموزشی خود سپری نموده است و با فراوری محتوایی متفاوت تجربه لذت بخش تحصیل را برای شاغلین، خانم های خانه دار و افرادی که توانایی شرکت در دوره های حضوری را ندارند، فراهم نموده است. علاوه بر گذراندن دروس کارشناسی ارشد، دانشجویان مهرالبرز در دوران تحصیل خود دوره های مهارتی و تخصصی ویژه رشته تحصیلی خود را طی می نمایند تا به آسانی مشغول به کار شوند. آمارها نشان می دهند که همین تفاوت با سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی موجب شده است تا در حال حاضر از مجموع دانش آموختگان مهرالبرز 85 درصد جذب بازار کار شوند.

گلچینی از بهترین اساتید دانشگاه های مطرح ایران و جهان و حضور دستیاران آموزشی توانمند در دوران تحصیل دانشجویان تا به حال مورد استقبال گروه زیادی از مخاطبین نهاده شده است. گفتنی است مهرالبرز کوشش های خود را برای تبدیل شدن به قطب یادگیری الکترونیکی در کشور از سال 1397 شروع نموده است و انتظار دارد تا در سرانجام سال 1400 به این مهم دست یابد. موسسه آموزش عالی مهرالبرز هرساله دانشجویان خود را به وسیله کنکور کارشناسی ارشد می پذیرد و تا به امروز حدود 16 درصد از دانش آموختگان آن در مقطع دکتری در دانشگاه های مطرح کشور و جهان پذیرفته شده اند و مشغول به تحصیل می باشند.

شرایط پرداخت شهریه در این موسسه نیز قابل توجه می باشد به نحوی که دانشجویان پذیرفته شده در این دانشگاه دغدغه ای بابت پرداخت شهریه ندارند. شرایط پرداخت اقساطی شهریه با دیدگاه ایجاد بستر مناسب تحصیلی برای همه اقشار جامعه از ویژگی هایی است که وجه تمایز مهرالبرز با سایرین است.

داوطلبان برای ادامه تحصیل در هر یک از رشته های مهرالبرز می توانند پیش از ثبت نام از مشاوره رایگان کارشناسان مهرالبرز برای انتخاب رشته صحیح یاری بگیرند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت این موسسه مراجعه نمایید.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1469

به "موسسه آموزش عالی مهرالبرز، پیشگام در آموزش الکترونیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسه آموزش عالی مهرالبرز، پیشگام در آموزش الکترونیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید