هفتمین نمایشگاه آنلاین استخدام و کارآموزی صدف برگزار می گردد

به گزارش کالارنا، هفتمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام صدف با هدف ارائه فرصت های شغلی و کارآموزی شرکت های دانش بنیان، فناور، استارتاپ ها و شرکت های صنعتی، از 21 تا 27 خرداد 1401 برگزار می گردد.

هفتمین نمایشگاه آنلاین استخدام و کارآموزی صدف برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، هفتمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام صدف در پنج استان تهران، البرز، اصفهان، یزد و خراسان برگزار می گردد.

در شش دوره برگزار شده تا کنون بیش از 900 شرکت حضور داشتند و بیش از 8 هزار و 200 جایگاه شغلی و کارآموزی از طرف شرکت ها ثبت شده است. بعلاوه بیش از 140 هزار کارجو از این نمایشگاه ها بازدید کردند و بیش از 4 هزار و 500 رزومه از طرف کارجویان برای فرصت های تعریف شده ارسال شد که نتیجه آن استخدام بیش از 650 نفر در شرکت ها بود.

از برنامه های ویژه در نظر گرفته شده برای هفتمین نمایشگاه کارآموزی و استخدام صدف، می توان به امکان ویژه سازی غرفه های آنلاین شرکت ها با بارگذاری تصاویر و ویدئوها، امکان گفتگوی آنلاین کارفرمایان با کارجویان به صورت تصویری، برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مدیران منابع انسانی شرکت ها و... اشاره نمود.

در این دوره شرکت های پارک فناوری پردیس و دیگر شرکت های دانش بنیان می توانند از خدمات نمایشگاه با تخفیف ویژه استفاده کنند.

کارفرمایان می توانند برای جذب سرمایه های انسانی و استعداد های برتر دانشگاه ها تا 18 خردادماه به وسیله سایت نمایشگاه کار به نشانی https://daneshkar.net/employer-job-fair/job-1401-1 اقدام کنند.

لازم به ذکر است همیشه یکی از دغدغه های دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، گذراندن دوره کارآموزی و یافتن شغل مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی است. از سوی دیگر، یکی از بزرگ ترین و اصلی ترین مسائل صنایع و شرکت های دانش بنیان، جذب نیروی انسانی توانمند می باشد.

یکی از روش های پُر کردن این خلأ که در بسیاری از کشور های جهان معمول است، برگزاری نمایشگاه های کار و کارآموزی به منظور دیدار و ارتباط مستقیم کارفرما و کارجو در راستای شناخت و ارزیابی از یکدیگر می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2353

به "هفتمین نمایشگاه آنلاین استخدام و کارآموزی صدف برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین نمایشگاه آنلاین استخدام و کارآموزی صدف برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید